Gå til innhold

Anime med happy ending? "mulig spoiler"


Anbefalte innlegg

Hei

 

Har nettopp sett ferdig D.N Angel, School Days, og Green Green ;)

D.N. Angel hadde

den slutten jeg likte best, pga at de ble sammen, "happy ending" kan man kalle det^^,

 

School Days hadde

En helt greit slutt med tanke på hvordan serien utviklet seg, men jeg likte fortsatt ikke at fyren ble drept:( , det ødela litt av serien for meg

og Green Green var kjempebra,

men også der, kom en sånn dårlig slutt, hvor de ikke ble sammen, slutten hadde vært mye bedre om de hadde eks: fått lov av "gud" å bli sammen :ermm:

 

 

Så det jeg lurer på, er det noen som kan anbefale en anime, hvor det er happy ending?

 

(altså hvor jenta og gutten blir sammen "in the end")

 

Kategori er jo selvsagt kjærligshistorie/drama :roll:

Tag gjerne navnene på animene dere anbefaler i spoiler tag, slik at ikke andre lesere kan se at "ok den animen har happy ending" er jo ikke alle som vil vite det" ;)

 

Takk på forhånd^^,

 

PS: har disse animene, å de har jeg ikke sett ferdig, så de trengs ikke å nevnes, hvis noen hadde tenkt til det^^,

 

- Karin

- Chobits

- Ichigo 100%

- Eureka 7

- Lucky Star

 

Edit: la til siste spoilertag

Edit: la til animeliste

Endret av Lasse_H
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke sett så mye ecchi, men så nylig ferdig Onegai Teacher, og vil absolutt anbefale den. Kei, hovedpersonen blir vitne til en UFO som lander i byen han bor i, og ser en (vakker selvsagt :p) dame komme ut. Neste dag han kommer på skolen får de en ny lærer, som selvfølgelig er dama han så dagen før. Derfra baller ting seg på og medfører en del sprø situasjoner. Mye humor, drama og intriger.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...