Datasmurf Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Jeg går fortsatt rundt og håper at Titan's Grip skal bli reelt, det har jeg gjort veldig lenge
John Keats Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 (endret) Sånn da hadde jeg laget meg en Deathknight =) Endret 22. mai 2008 av Smeagoldfish
John Keats Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Er bare alpha-klienten som alle kan laste ned, får logga på med hvilken som helst konto ( jeg brukte en som ble banna for noen måneder siden ), men får ikke logga inn i spillet uten at kontoer er oppgradert med alpha-key
brillan Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 I see. Siden du postet ingame bilder i den andre tråden, s gikk jeg ut i fra at du kunne logge in Uansett, starting armor til DK er helt wicked. Ingen overdødige effekter, dystre og mørke farger med enkle brutale horn
John Keats Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 (endret) Her er stats på den btw, burde gi en fin pekepinn over hvilke stats som er bra for en DK: Endret 22. mai 2008 av Smeagoldfish
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 D'oh. Hvordan har du fått alle bildene?
Sneglen Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 D'oh. Hvordan har du fått alle bildene? Det har han da svart på? Er bare alpha-klienten som alle kan laste ned, får logga på med hvilken som helst konto ( jeg brukte en som ble banna for noen måneder siden ), men får ikke logga inn i spillet uten at kontoer er oppgradert med alpha-key
Roab Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 håper det som står om rogue er sant. Hadde vært tøft med den "vanish" greia:P
John Keats Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Hvilken vanishgreie? Trodde ikke det var lagt til noe rogueinfo enda
øl_i_tastaturet Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Når han vanisher, kommer det en clone fram som sloss i ti sec eller noe.
MittParadoX Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 ok. jeg må bare spørre. det er noen som sier at hvis du får lasta ned WotLK alpha trenger du ikke oppgradere konto eller noe for og spille. de sier at en kun trenger alpha key'en for og laste ned klienten. jeg trudde alpha key var for og oppgradere kontoen :S noen som kan fortelle meg om det stemmer?
M@R7!N Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 (endret) Spiller på private servers jeg, no stress :)Deathknight virker som en kul klasse med masse "counters", så blir nok en på meg i exp ja. Rogue og Shaman talenttrees kom idag ser det ut som, ihvertfall om man skal stole på http://wotlk.wikidot.com/ Får ikke logget på serveren igjen før de updater den (tenkte meg dette kom til å skje) Endret 13. juni 2008 av M@R7!N
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå