Gå til innhold

Enda mere info om wotlk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er bare alpha-klienten som alle kan laste ned, får logga på med hvilken som helst konto ( jeg brukte en som ble banna for noen måneder siden ), men får ikke logga inn i spillet uten at kontoer er oppgradert med alpha-key

Skrevet

I see. Siden du postet ingame bilder i den andre tråden, s gikk jeg ut i fra at du kunne logge in :)

Uansett, starting armor til DK er helt wicked. Ingen overdødige effekter, dystre og mørke farger med enkle brutale horn

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Har du vært ingame med den?

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

D'oh. Hvordan har du fått alle bildene?

Skrevet
D'oh. Hvordan har du fått alle bildene?

Det har han da svart på?

Er bare alpha-klienten som alle kan laste ned, får logga på med hvilken som helst konto ( jeg brukte en som ble banna for noen måneder siden ), men får ikke logga inn i spillet uten at kontoer er oppgradert med alpha-key
  • 3 uker senere...
Skrevet

ok. jeg må bare spørre. det er noen som sier at hvis du får lasta ned WotLK alpha trenger du ikke oppgradere konto eller noe for og spille. de sier at en kun trenger alpha key'en for og laste ned klienten. jeg trudde alpha key var for og oppgradere kontoen :S noen som kan fortelle meg om det stemmer?

Skrevet (endret)

Spiller på private servers jeg, no stress :)Deathknight virker som en kul klasse med masse "counters", så blir nok en på meg i exp ja. Rogue og Shaman talenttrees kom idag ser det ut som, ihvertfall om man skal stole på http://wotlk.wikidot.com/

Får ikke logget på serveren igjen før de updater den (tenkte meg dette kom til å skje)

Endret av M@R7!N

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...