Gå til innhold

Forsinket flyavgang førte til merutgifter


Anbefalte innlegg

Hei

 

Kom hjem fra barcelona i dag tidlig, en pakketur hos http://www.steveperryman.no/ ,betalt med gavekort hos dette selskapet. Dette inkluderte fly fra trondheim til oslo, oslo - barcelona, hotell i barcelona, hjemreise fra barcelona til oslo og nattog fra oslo til trondheim.

 

Alt gikk greit frem til hjemturen da flyavgang ble forsinket med ca en og en halv time. Dette førte igjen til at vi ikke rakk nattoget(Som er det seneste alternativet på å komme seg til trondheim). Jeg ringte til den døgnåpne telefonen til europeiske og forstod det slik at flyselskapet skulle dekke dette, viss ikke så skulle de dekke dette eller noe i den dur(Fikk ikke med meg alt den danske dama sa, sliten som jeg var :)

Dette gjorde at vi booka inn på hotell for natten og tok et morgenfly hjem for å komme tidligst mulig hjem.

 

Flyselskapet som ble brukt var forøvrig sterling, og jeg har reiseforsikring.

 

Jeg regner med at jeg har rett på å få disse utgiftene dekket? Men hvem skal dekke utgiftene? Sterling, StevePerryman, Europeiske? Har ikke ringt noen av de etter dette da jeg vil ha litt mer å stille opp med når jeg skal snakke med de, når det gjelder penger så prøver alltid noen å skylde på andre :)

 

Takker for all hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...