Filosof Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 (endret) Jeg har spilt Age of Conan siden den kom ut 17. mai, og spillet lever så absolutt opp til forventningene: Nydelig grafikk, spennende quest og genial gameplay. En annen ting som jeg virkelig synes er fantastisk med spillet er introen - som er rene mesterverket. Jeg bestemte meg for å filme den, og legge den ut på YouTube, så jeg kan dele det med alle andre. ENJOY! EDIT: Skriv gjerne hva du mener om introfilmen - er ivrig på hva folk synes! Se filmen hos Youtube eventuelt denne: (høy kvalitet) http://www.youtube.com/watch?v=347k5Il_Xn8&fmt=18 Endret 21. mai 2008 av Proffesoren
Vemund Veien Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Den er bra, men var litt skuffa over at det var same video som dei hadde sendt ut som trailer tidligare.
dadiadi Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Åååååå! Jeg gleder meg så helt sinnsykt jævlig mye til fredagen! Huff, misunner dere som har EA så mye at jeg kunne skadet en av dere PS: Fantastisk intro!
Knugo Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Skjønner deg godt Adidas99 Det blir litt som å sitte ute å se gjennom en gløtt i vinduet på at noen feirer jul... Jeg hadde klikka i vinkel hvis jeg ikke hadde rukket min EA...
Andre88no Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 (endret) Skjønner deg godt Adidas99 Det blir litt som å sitte ute å se gjennom en gløtt i vinduet på at noen feirer jul... Jeg hadde klikka i vinkel hvis jeg ikke hadde rukket min EA... hehe helt enig, glad jeg også er med i EA! no jobber jeg for å rekke lvl 40 så jeg kan stå i Tortage med mount når alle normal acces folkene logger på :!: Endret 19. mai 2008 av Andre88no
Quote Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Skjønner deg godt Adidas99 Det blir litt som å sitte ute å se gjennom en gløtt i vinduet på at noen feirer jul... Jeg hadde klikka i vinkel hvis jeg ikke hadde rukket min EA... hehe helt enig, glad jeg også er med i EA! no jobber jeg for å rekke lvl 40 så jeg kan stå i Tortage med mount når alle normal acces folkene logger på :!: Sånn at du kan mildt sagt køyre over oss med den feite mounten din? :[ Tipper vi får ein.. varm velkomst. Spesielt på PvP-serverane!
Timeo Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 hehe helt enig, glad jeg også er med i EA! no jobber jeg for å rekke lvl 40 så jeg kan stå i Tortage med mount når alle normal acces folkene logger på :!:
Maltas Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Den er bra, men var litt skuffa over at det var same video som dei hadde sendt ut som trailer tidligare. Funcom sa det var introen til spillet da de releaset den videoen. Jeg ble også umiddelbart litt skuffet da jeg så den igjen, men flere spill har gjort det samme. WoW for eksempel før de releaset TBC.
Bruutahl Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Den er bra, men var litt skuffa over at det var same video som dei hadde sendt ut som trailer tidligare. Den traileren ble faktisk "gitt ut" ca 20/7-07..
Filosof Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Skrevet 21. mai 2008 Heisan! Jeg ville bare gjøre folk oppmerksom på en liten "edit" jeg gjorde: Jeg oppfordrer nemlig alle til å skrive sin mening om introfilmen - jeg er spent på hva folk synes. Personlig synes jeg den er råstillig, og at den banker WoW sin intro!
Jext Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Joda, bortsett fra at det ikke er en egen intro engang men en tidligere sluppet trailer for spillet.
BonoU2 Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Likte den veldig godt. Da tenker jeg SPESSIELT på den SINNSYKT kule fighten. Jævlig digg! Ellers følte jeg at traileren kanskje kunne vist litt mer fighting, og mindre dialog Selv om dialogen også var spennende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå