[email protected] Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Har prøvd med to versjoner av Oblivion nå, med samme resultat. Hver gang jeg ser filmen på starten (kommer aldri lenger enn til New Game) Klikker spillet, og låser seg. Hva kommer dette av?
Legolin Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Har prøvd med to versjoner av Oblivion nå, med samme resultat. Hver gang jeg ser filmen på starten (kommer aldri lenger enn til New Game) Klikker spillet, og låser seg. Hva kommer dette av? Prøvd en patch? Har du kjøpt det?
[email protected] Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Skrevet 19. mai 2008 Har prøvd med to versjoner av Oblivion nå, med samme resultat. Hver gang jeg ser filmen på starten (kommer aldri lenger enn til New Game) Klikker spillet, og låser seg. Hva kommer dette av? Prøvd en patch? Har du kjøpt det? Spillet er kjøpt ærlig og redelig, og drives rett fra CD-en. Det rare er at ingen av de jeg kjenner har hatt samme problem. BRUKER FORRESTEN VISTA! Hvor kan jeg finne en slik patch? 2K sin hjemmeside?
Legolin Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Har prøvd med to versjoner av Oblivion nå, med samme resultat. Hver gang jeg ser filmen på starten (kommer aldri lenger enn til New Game) Klikker spillet, og låser seg. Hva kommer dette av? Prøvd en patch? Har du kjøpt det? Spillet er kjøpt ærlig og redelig, og drives rett fra CD-en. Det rare er at ingen av de jeg kjenner har hatt samme problem. BRUKER FORRESTEN VISTA! Hvor kan jeg finne en slik patch? 2K sin hjemmeside? http://files.filefront.com/Oblivion+Patch+...;/fileinfo.html Til deg fra meg den var litt liten, men det er mange som sier at den fikser mange problemer BTW; Google er din venn
[email protected] Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Skrevet 19. mai 2008 Har prøvd med to versjoner av Oblivion nå, med samme resultat. Hver gang jeg ser filmen på starten (kommer aldri lenger enn til New Game) Klikker spillet, og låser seg. Hva kommer dette av? Prøvd en patch? Har du kjøpt det? Spillet er kjøpt ærlig og redelig, og drives rett fra CD-en. Det rare er at ingen av de jeg kjenner har hatt samme problem. BRUKER FORRESTEN VISTA! Hvor kan jeg finne en slik patch? 2K sin hjemmeside? http://files.filefront.com/Oblivion+Patch+...;/fileinfo.html Til deg fra meg den var litt liten, men det er mange som sier at den fikser mange problemer BTW; Google er din venn Danke;) Nå får jeg se om det virker.
[email protected] Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Skrevet 20. mai 2008 Har prøvd med to versjoner av Oblivion nå, med samme resultat. Hver gang jeg ser filmen på starten (kommer aldri lenger enn til New Game) Klikker spillet, og låser seg. Hva kommer dette av? Prøvd en patch? Har du kjøpt det? Spillet er kjøpt ærlig og redelig, og drives rett fra CD-en. Det rare er at ingen av de jeg kjenner har hatt samme problem. BRUKER FORRESTEN VISTA! Hvor kan jeg finne en slik patch? 2K sin hjemmeside? http://files.filefront.com/Oblivion+Patch+...;/fileinfo.html Til deg fra meg den var litt liten, men det er mange som sier at den fikser mange problemer BTW; Google er din venn Danke;) Nå får jeg se om det virker. Og det gjorde det ikke... Rett etter den første filmen (der kongen snakker, og de zoomer inn på fengselet på slutten) Klikker alt og jeg får beskjed om at spillet måtte lukkes.
Legolin Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Har prøvd med to versjoner av Oblivion nå, med samme resultat. Hver gang jeg ser filmen på starten (kommer aldri lenger enn til New Game) Klikker spillet, og låser seg. Hva kommer dette av? Prøvd en patch? Har du kjøpt det? Spillet er kjøpt ærlig og redelig, og drives rett fra CD-en. Det rare er at ingen av de jeg kjenner har hatt samme problem. BRUKER FORRESTEN VISTA! Hvor kan jeg finne en slik patch? 2K sin hjemmeside? http://files.filefront.com/Oblivion+Patch+...;/fileinfo.html Til deg fra meg den var litt liten, men det er mange som sier at den fikser mange problemer BTW; Google er din venn Danke;) Nå får jeg se om det virker. Og det gjorde det ikke... Rett etter den første filmen (der kongen snakker, og de zoomer inn på fengselet på slutten) Klikker alt og jeg får beskjed om at spillet måtte lukkes. Kunne du kanskje gidde å poste specsa dine? Har du oppdatert til de nyeste driverene til ditt skjermkort?
magnemoe Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Har prøvd med to versjoner av Oblivion nå, med samme resultat. Hver gang jeg ser filmen på starten (kommer aldri lenger enn til New Game) Klikker spillet, og låser seg. Hva kommer dette av? Prøvd en patch? Har du kjøpt det? Spillet er kjøpt ærlig og redelig, og drives rett fra CD-en. Det rare er at ingen av de jeg kjenner har hatt samme problem. BRUKER FORRESTEN VISTA! Hvor kan jeg finne en slik patch? 2K sin hjemmeside? Hei Jeg hadde nesten det samme problemet på min pc. Er noe med den videoen som fikk den gamle pcen til å oppføre seg forferdelig. Legg in patch, om ikke det hjelper kan et tips kan være å laste ned et savegame fra start dungeon, da hopper du over hele den videoen.
[email protected] Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Skrevet 20. mai 2008 Har prøvd med to versjoner av Oblivion nå, med samme resultat. Hver gang jeg ser filmen på starten (kommer aldri lenger enn til New Game) Klikker spillet, og låser seg. Hva kommer dette av? Prøvd en patch? Har du kjøpt det? Spillet er kjøpt ærlig og redelig, og drives rett fra CD-en. Det rare er at ingen av de jeg kjenner har hatt samme problem. BRUKER FORRESTEN VISTA! Hvor kan jeg finne en slik patch? 2K sin hjemmeside? Hei Jeg hadde nesten det samme problemet på min pc. Er noe med den videoen som fikk den gamle pcen til å oppføre seg forferdelig. Legg in patch, om ikke det hjelper kan et tips kan være å laste ned et savegame fra start dungeon, da hopper du over hele den videoen. Start dungeon? Har du en link? Fant ikke på nettet. Har prøvd med to versjoner av Oblivion nå, med samme resultat. Hver gang jeg ser filmen på starten (kommer aldri lenger enn til New Game) Klikker spillet, og låser seg. Hva kommer dette av? Prøvd en patch? Har du kjøpt det? Spillet er kjøpt ærlig og redelig, og drives rett fra CD-en. Det rare er at ingen av de jeg kjenner har hatt samme problem. BRUKER FORRESTEN VISTA! Hvor kan jeg finne en slik patch? 2K sin hjemmeside? http://files.filefront.com/Oblivion+Patch+...;/fileinfo.html Til deg fra meg den var litt liten, men det er mange som sier at den fikser mange problemer BTW; Google er din venn Danke;) Nå får jeg se om det virker. Og det gjorde det ikke... Rett etter den første filmen (der kongen snakker, og de zoomer inn på fengselet på slutten) Klikker alt og jeg får beskjed om at spillet måtte lukkes. Kunne du kanskje gidde å poste specsa dine? Har du oppdatert til de nyeste driverene til ditt skjermkort? Specsa? Sorry, jeg er helt blank på PC. Hvor finner jeg de?
Legolin Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 (endret) *snip* Hvilken pc har du? Hvilket skjermkort? Kontrollpanel-->system-->Enhetsbehandling-->Skjermadapter. edit: unødvendig quote redigert av ilpostino Endret 20. mai 2008 av ilpostino
[email protected] Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Skrevet 20. mai 2008 Skjermadapter - NVIDIA GeForce 7000M / nForce 610M
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Gratulerer med forumets største quote.. Nå overdriver du (dessverre). Angående problemet ditt kan det jo tenkes at det ville hjulpet med kompatibilitetsmodus? Altså høyreklikk på en snarvei til spillet, velg egenskaper, gå på kompatibilitetsfanen og sett på kompatibilitet for feks. Windows XP. Vet ikke om det hjelper, for å være helt ærlig, men det er jo noe å prøve. Anbefaler forøvrig at du lukker Windows Sidebar (den derre gadget-greia på høyre side), da den ikke ser ut til å like Oblivion. Du får til dette ved å finne ikonet nederst til høyre ved klokka (system tray).
[email protected] Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Skrevet 20. mai 2008 Gratulerer med forumets største quote.. Nå overdriver du (dessverre). Angående problemet ditt kan det jo tenkes at det ville hjulpet med kompatibilitetsmodus? Altså høyreklikk på en snarvei til spillet, velg egenskaper, gå på kompatibilitetsfanen og sett på kompatibilitet for feks. Windows XP. Vet ikke om det hjelper, for å være helt ærlig, men det er jo noe å prøve. Anbefaler forøvrig at du lukker Windows Sidebar (den derre gadget-greia på høyre side), da den ikke ser ut til å like Oblivion. Du får til dette ved å finne ikonet nederst til høyre ved klokka (system tray). Nei, det virket heller ikke
Legolin Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Gratulerer med forumets største quote.. Takk! Skjermadapter - NVIDIA GeForce 7000M / nForce 610M Da kan du laste ned de nyeste driverene til dette kortet ved å gå til laptopvideo2go.com og derfra velger du den driveren du liker best Uansett, jeg vil tro at dette kortet kanskje ikke kan dra dette spillet så høyt som du ønsker, det er ikke verdens kraftigste grafikk kort. Så det kan være litt av grunnen... Gratulerer med forumets største quote.. Nå overdriver du (dessverre). Angående problemet ditt kan det jo tenkes at det ville hjulpet med kompatibilitetsmodus? Altså høyreklikk på en snarvei til spillet, velg egenskaper, gå på kompatibilitetsfanen og sett på kompatibilitet for feks. Windows XP. Vet ikke om det hjelper, for å være helt ærlig, men det er jo noe å prøve. Anbefaler forøvrig at du lukker Windows Sidebar (den derre gadget-greia på høyre side), da den ikke ser ut til å like Oblivion. Du får til dette ved å finne ikonet nederst til høyre ved klokka (system tray). En annen ting du kan gjøre for å forbedre ytelsen, er å høyreklikke på snarveien--> Velge kompabilitet--> Så haker du ut: Deaktiver visuelle elementer og Deaktiver skrivebordssammenheng Vips, da skulle du få noen fler fps
Vrengtpolvott Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Her har du en save som er rett etter at videoen er ferdig. Husk å legge den i "C:\Documents and Settings\DinBruker\Mine dokumenter\My Games\Oblivion\Saves" Savegame link
[email protected] Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Skrevet 20. mai 2008 Her har du en save som er rett etter at videoen er ferdig. Husk å legge den i "C:\Documents and Settings\DinBruker\Mine dokumenter\My Games\Oblivion\Saves" Savegame link Jeg har Vista, og kommer derfor ikke inn i Documents and settings. I tilleg ligger ikke spillet under my saved games:S
[email protected] Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Skrevet 20. mai 2008 Hmm.. Jeg prøvde den saven, med samme resultat, spillet slo seg av. Og jeg burde ha kommet på det før - Videoen virker jo, men når JEG skal begynne å SPILLE, DA klikker det. Det er der problemet ligger. Ikke videoen. Hva slags innstillinger burde jeg ha? Kan det ha noe å si?
Vrengtpolvott Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest Prøv denne linken. Velg Oblivion på lista, og se om PCen din klarer å dra det, er jo godt mulig at maskinen din rett og slett ikke takler spillet.
ilpostino Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Enkelte innlegg er blitt redigert grunnet overdreven eller feil bruk av quotefunksjon. Vær vennlig å passe på å quote det du svarer på og ikke mer enn det. I utgangspunktet skal man ikke quote mer enn maks to innlegg bakover. Dette for å gjøre det mest mulig oversiktlig. Ved quoting av veldig mye tekst, eller om bruker finner det nødvendig å quote flere innlegg bakover så oppfordres man til å bruke skjul funksjonen. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå