Uncle Scrooge Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Har sendt de en mail og klaget jeg og nå, hvis jeg ikke får spillet til i morgen kommer jeg til å kreve å få spillet gratis!
Dr3as Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 ERling Ellingsen sa nå på nettintervju at de skulle prøve å ha servere osv oppe til midnatt nå. Da hjelper det lite å få det i morgen
Graapho Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Ringte nettopp, og kisen sa at det sendes rett fra Funcom i dag og at FC hadde garantert at alle skulle ha det innen i morgen. Eller mer ordrett sa han faktisk "stort sett alle", så det virket ikke som han hadde særlig kontroll/peiling på hva som skjer. Tror nok Elkjøp har en del å tape på å ikke tilfredsstille alle som har forhåndsbestilt, så for alles beste BØR spillet mitt være i postkassa i morgen. Nå skled jeg jaggu offtopic du gitt. TL;DR: elkjøp tror alle får spillet i morgen.
Dr3as Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Sendes rett fra funcom? Hvordan kan da andre ha fått det?
WarpX Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Ja det blir spanande å se om de klarer å få det til på fhåret...
Skogslik Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 (endret) han Elkjøp fyren sa de hadde sendt ut enormt med Age Of Conan i dag, mitt og. og han sa det skulle være komt i morgen. får bare stole på det. men hvor ligger Funcom her i norge da? Endret 22. mai 2008 av Skogslik
Kheiron89 Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Ja, men selve "HQ'en" dems ligger et sted i utlandet....
Eremal Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 (endret) ble sendt fra en plass som heter `Bonger` eller noe slik, ikkje vett eg kor det er men.Bonver = underleverandøren til elkjøp når det kommer til filmer og spill. @Sindre gl with that. Du kan alltids heve kjøpet though, noe jeg lett hadde gjort forrige gang jeg bestilte spill fra elkjøp, hadde jeg bare ikke visst at de ville fått solgt det ca. 3 sec etter at det hadde kommet opp i hyllene EDIT: Dæven 10min og en side med replys. Endret 22. mai 2008 av Eremal
WarpX Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Ja, men selve "HQ'en" dems ligger et sted i utlandet.... Nei, det ligger i Oslo.
Dr3as Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Har kontaktet forbrukerrådet for å se hvilke rettigheter vi har.
Skogslik Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Bonver var det nok ja. noe peiling på hvor det er hen?
alinor Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Men at funcom sin HQ ligger i Oslo, mens de har kontorer rundt omkring i verden.
Graapho Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 (endret) Jeg skjønte egentlig ikke hva elkjøpmannen sa, men han sa at det var FC som sto for utsendingen og at FC hadde garantert elkjøp at de skulle ordne seg. Skjønner fortsatt ikke hvorfor de ikke kunne sendt det ut, eller ihvertfall lagt opp for nedlastning, for flere uker siden når alle vet at ting kan ta lenger tid enn man tror. Endret 22. mai 2008 av Graapho
Kheiron89 Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Men at funcom sin HQ ligger i Oslo, mens de har kontorer rundt omkring i verden. Jepp, er nok sånn det er. My bad. Men vi kan i alle fall være glad over at det ikke er Elkjøp som styrer med utsendingene.
wildex999 Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Min konto på Elkjøpo sier nå "Sendt", men ikke noe sporingsnummer =/ *Ringer*
Eremal Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Bonver var det nok ja. noe peiling på hvor det er hen?På Bonver sine nettsider står dette: "Bonver, som finnes ved Stockholms innløp i Gåshaga på Lidingø, .." Stockholm er relativt sentralt, så regner med pakken er i Oslo iløpet av dagen, fra posten terminal derfra tar det som regel en halv dag å sende pakken til "sentrale deler" av landet. Dersom du bor i gokk though er det ikke sikkert du har spillet før på lørdag. Sist jeg bestilte fikk jeg hentelapp på SMS. Håper jeg får det denne gangen også, mtp at hentelappen kommer i postkassa før 13.
Skogslik Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 (endret) men han eg snakte med sa dem sendte fra Bonver :S og noen sier rett fra Funcom. bur ved Haugesund på vestlandet. er vell håp da. Endret 22. mai 2008 av Skogslik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå