Gå til innhold

Sony Ericsson w890i: for høyt volum med hodetelefoner


Anbefalte innlegg

Jeg synes SE w890i har alt for høyt volum når man bruker den sammen med hodetelefoner. Jeg bruker for tiden slike standard ørepropper med mykt silikongummi. Disse isolerer bra mot lyd utenfra, men jeg synes at lyden blir alt for høy selv på laveste nivå. Det er liksom ikke noe steg mellom ingenting, og litt for høyt, med andre ord alt for få steg for å justere lydstyrken.

 

Noen som har opplevd noe lignende? Jeg vurderer å klage til SE på dette, kanskje de kunne gjort det greiere med justering av lyd i en firmwareoppdatering, for jeg takler det ikke lengden. Spørs om noe skjer dog. Foreløpig er hodetelefoner med volumkontroll uaktuelt, det blir bare enda en dings på den allerede knotete kabelen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flott hvis du får testet ut det der Flodec. Ja, det er det standard håndfrisettet som følger med, HPM-70 stemmer sikkert. Jeg liker å få øreproppene godt inn slik at det blir en forsegling mot omgivelsene. Husker tidligere å ha lest klager på alt for lavt volum på 890i, men her er det definitivt omvendt ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...