Gå til innhold

AoC: Nattåpent i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo der.

Noen som vet om noen butikker i Trondheim som har nattåpent? Vet egentlig hvor jeg skal se etter for slikt, hvis noen har en link med info om sånt er det bare fint.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

kan du virkelig ikke vente til dagen etter?

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Hørte at spaceworld skulle ha nattåpent ;)

Nerd :p

Skrevet

Damn, så er jeg tilfeldigvis ikke 18 (eller over). Hvis noen har flere forslag værsåsnill å fyr løs, hvis ikke får jeg mekke litt på den gamle skoleIDen min.

Skrevet

Men da du ikke er 18 år gammel, eller eldre, så kan du jo vel heller ikke kjøpe spillet. Utviklerne har jo selv sagt at spillet IKKE er ment for mindreårige som deg selv. Videre ; dette er også et poeng for oss som er myndige, at vi rett og slett kanskje ikke vil ha mindreårige i spillet. Det finnes jo et stort antall online spill som er ment for den yngre garde, og som innholdsmessig passer dem bedre.

Skrevet

Jeg tenkte meg at noen kom til å svare det, men vi får rett og slett håpe at du aldri møter meg. Personlig tviler jeg på at jeg blir så ekstremt mye mer moden på de fire månedene som er igjen men det er jo ditt problem, og ikke mitt :>

Og ja, jeg skjønner at folk ikke vil ha umodne folk som ødelegger spillet, men da tror jeg en 8-timers intelligens/personlighetstest er det eneste som kan luke ut ugresset. Umyndige vil alltid få tak i spillet uansett.

Skrevet

Joda om du tar det bokstavlig talt. Man kan ikke sette en rettferdig aldersgrense, for alle personer er forskjellige i alle aldersgrupper. Aldersgrensen er derimot satt ved myndighetsår for å sette standarden og forhåpentligvis forbedre communitiet litt. Bare synd de ødelegger hele greia ved å si "lol vi kødder, her har du et gamecard" til alle som er under 18 og uten Visa, og med det åpner slusene for alle.

Skrevet
Bare synd de ødelegger hele greia ved å si "lol vi kødder, her har du et gamecard" til alle som er under 18 og uten Visa, og med det åpner slusene for alle.

Det er ikke noe problem å skaffe seg visa før man er 18 heller, så ser ikke helt poenget med den tankegangen der.

Skrevet

Myndighetsår er det året du blir myndig.

On topic; jeg har sett et par steder at VIP holder åpent, men ikke noe annet. Så jeg regner med at det er det eneste stedet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...