Gå til innhold

[AoC]Den ovale og halvlubne Demonologist-tråden


Gjest medlem-77217

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-77217

Demonologist-tråden

 

 

 

The demonologist is the mightiest of sorcerers, wielding the power of hell and earth and capable of conjuring pillars of flame or titanic storms of electricity.

 

So great is their occult knowledge they can bargain a servant of hell into doing their bidding, a guardian daemon of warped beauty and terrible might.

 

Demonologists concentrate solely on sorcery and the potency of their spells is unmatched, as capable of eliminating a single enemy in a hellish inferno as destroying enemy lines with forks of lightning. They can sacrifice their own life-force in return for more occult power and they are most potent when they can devote their spell energies solely to attack.

 

Permitted Races: Stygian

Weaponry: Thrown Weapons, Crossbows, Daggers

Armor: Cloth Armor, Silk Armor

Archetype: Mage

 

Demonologist feats: link

 

 

Her kan dere diskutere Demonologist, for oss som skal spille Demonologist og dere som ikke skal spille Demonologist og dere som allerede spiller en. :)

Endret av medlem-77217
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spiller demonologist er nå lvl 18, skal straks hoppe på siste del av destiny questene i tortage. Sålangt har jeg lært at å storme inn i en mob er noe en ikke skal gjør. Nå gjør jeg greit med skade, men lurer litt på feats. Jeg har gått for "Deeper fires" og "Fluidic Fires", men tviler på om jeg skal gå til feat fikseren og få de fiksa. Og gå over på havoc delen, virker som "lyn" delen gjør mye mer skade.

Lenke til kommentar

Spiller også demonologist. Rerolla det fra ranger :) Så langt synes jeg det er en drit fet klasse, men er bare lvl 16. Gjør bra med skade, og den root-spellen er konge i pvp.

 

Av de få feat-poeng jeg har, har jeg satt de i deeper fires og pyromancer. Gleder meg til jeg får ny rank av fires of gehenna :)

Lenke til kommentar
Spiller også demonologist. Rerolla det fra ranger :) Så langt synes jeg det er en drit fet klasse, men er bare lvl 16. Gjør bra med skade, og den root-spellen er konge i pvp.

 

Av de få feat-poeng jeg har, har jeg satt de i deeper fires og pyromancer. Gleder meg til jeg får ny rank av fires of gehenna :)

Ikke le :p

men er det sånn så du får/kjøper whatever nye magics eller er det feats som gjør så du kan bruke magicene?

OG hva er feats, og hva gjør de?

 

takker :p

 

btw. tenker litt på demo eller ToS er ikke sikker enda

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Jeg skal rolle demonologist den 23. Gleder meg!

Jeg og noen kompiser skal ikke spille før lan om 2 ukers tid, men det blir nok snart :D Skal rolle demonologist!

Lenke til kommentar
Spiller også demonologist. Rerolla det fra ranger :) Så langt synes jeg det er en drit fet klasse, men er bare lvl 16. Gjør bra med skade, og den root-spellen er konge i pvp.

 

Av de få feat-poeng jeg har, har jeg satt de i deeper fires og pyromancer. Gleder meg til jeg får ny rank av fires of gehenna :)

Ikke le :p

men er det sånn så du får/kjøper whatever nye magics eller er det feats som gjør så du kan bruke magicene?

OG hva er feats, og hva gjør de?

 

takker :p

 

btw. tenker litt på demo eller ToS er ikke sikker enda

 

 

Nye spells får du automatisk når du går opp i level. Behøver ikke kjøpe dem. Feats er som talents i WoW, som feks gjør sånn at du gjør mer skade med spells etc. Kan også få nye spells ved bruk av feat-poengene.

 

Korleis er Demonologist i PvP?

 

Ein kompis av meg som eg skal spele saman med, skal vere Demonologist. Lurer litt på om eg og han kjem til å vere eit radarpar? Eg skal vere Guardian? :)

 

De er ganske squishy, men gjør bra med skade og har en root-spell som gjør at du kan komme litt unna. Har også bra med self-buffs.

Spiller med en kamerat som er barbarian, vi gjør nok skade for å si det slik :p Men hvordan det er med guardian vet jeg ikke.

Endret av Elvorn
Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Skulle joine Battlescar, skulle dere ikke?

Vettafaan, men det er samme som dere iallefall. Frohman var bestemt på det. :p

 

Men perja er vel ikke med denne gangen?

Lenke til kommentar
Spiller også demonologist. Rerolla det fra ranger :) Så langt synes jeg det er en drit fet klasse, men er bare lvl 16. Gjør bra med skade, og den root-spellen er konge i pvp.

 

Av de få feat-poeng jeg har, har jeg satt de i deeper fires og pyromancer. Gleder meg til jeg får ny rank av fires of gehenna :)

Ikke le :p

men er det sånn så du får/kjøper whatever nye magics eller er det feats som gjør så du kan bruke magicene?

OG hva er feats, og hva gjør de?

 

takker :p

 

btw. tenker litt på demo eller ToS er ikke sikker enda

 

 

Nye spells får du automatisk når du går opp i level. Behøver ikke kjøpe dem. Feats er som talents i WoW, som feks gjør sånn at du gjør mer skade med spells etc. Kan også få nye spells ved bruk av feat-poengene.

 

Korleis er Demonologist i PvP?

 

Ein kompis av meg som eg skal spele saman med, skal vere Demonologist. Lurer litt på om eg og han kjem til å vere eit radarpar? Eg skal vere Guardian? :)

 

De er ganske squishy, men gjør bra med skade og har en root-spell som gjør at du kan komme litt unna. Har også bra med self-buffs.

Spiller med en kamerat som er barbarian, vi gjør nok skade for å si det slik :p Men hvordan det er med guardian vet jeg ikke.

 

Takk for hjelpa;D

Lenke til kommentar

Ser det er mange som whiner på demonologist nå. Om dere har tilgang til det offiselle forumet finnes det mange tråder på demonologist forumet der folk forteller om feats som ikke fungerer, dårlig damage (gjør samme eller mindre damage enn ToS og PoM, som i tillegg kan heale), og at det rett og slett er en dårlig og ubalansert klasse. Etter lvl 25ish går det visstnok bare nedover i skaden i forhold til hva mobs tåler. Har dere merket noe til det? Er bare lvl 23 nå, og sålangt synes jeg det er en bra klasse (men utrolig squsihy, blir to-shotta av assassins feks), men blir litt bekymret. Spellweaving er visstnok ikke spesielt effektivt heller. Er klar over at spillet akkurat har kommet (eller kommer, alt ettersom man har EA eller ikke :p), og av erfaring blir det mange patcher som balanserer det bedre. Får bare håpe det ikke blir alt for lenge til.

 

Hva tror dere?

Lenke til kommentar

PvP er ikke balansert i low levels, kom deg til level 80 og se hvordan det er der og hvis klassen er forferdelig ubalansert så kan man jo gi tips til forbedringer til devs. Noen klasser er svake i de lave levlene, men blir utrolig sterke i endgame.

 

Hvis en Assassin kommer på deg så root han.

Lenke til kommentar
Hvis en Assassin kommer på deg så root han.

 

Lettere sagt enn gjort. Hvis han ikke er i hide går det bra.

Om han derimot kommer fra hide og angriper bakfra, er jeg så godt som død mtp 2sec casting tiden på root.

 

Men ja, håper det blir bedre på lvl 80:)

Lenke til kommentar

Du kan jo dobbelt trykke forover eller bakover eller hva det var (lenge siden jeg har spillt nå :p ) så får du bedre avasion rate eller dodge, husker ikke helt hva det var. Og dermed så kan du være heldig og så får ikke Assassin hits på deg og så kan du roote han.

Lenke til kommentar

Er selv lvl 23 nå (svarte så treigt jeg lvl'er), og syns at demo'en er blitt svakere mot at spellsene tar mer mana som det blir sagt i community tråden. Tror jeg skal rullere over på havoc feat'en og kjøre tilbake til fire når det blir fikset på.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Er selv lvl 23 nå (svarte så treigt jeg lvl'er), og syns at demo'en er blitt svakere mot at spellsene tar mer mana som det blir sagt i community tråden. Tror jeg skal rullere over på havoc feat'en og kjøre tilbake til fire når det blir fikset på.

Blir vel boosta i skyene etterhvert :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...