Gå til innhold

[AoC]Den ovale og halvlubne Demonologist-tråden


Gjest medlem-77217

Anbefalte innlegg

Jeg er lvl 33 nå, og ja, jeg har problemer om jeg møter 3 mobs på min egen level samtidig, eller om den ene av 2 mobs er en healer f.eks. Uansett så er det jo ikke noen vits i å gi opp enda. Det er jo lang vei til lvl 80, og mye vil nok bli fikset opp i etterhvert som tilbakemeldingene strømmer inn på forumene. Spillet har ikke vært ute lenge enda, ha tålmodiget. Eventuelt spill en annen klasse inntil videre.

Endret av -Mr.T-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Hello fellow Age of Conan players!

 

As was mentioned yesterday, I wanted to take the time to inform you all as to what we are currently working on in regard to the Demonologist and Necromancer classes specifically. While we are still actively looking at other class adjustments on a regular basis, these two classes are the ones with the largest number of planned improvements.

 

We are currently aware that both classes are having difficulties at various levels, so this first round of improvements is intended to ease the leveling process in addition to increasing the general fun-factor of normal gameplay.

 

Please note, all these adjustments will be reviewed after testing to determine if additional alterations are needed. So, with that in mind, this list is subject to change.

 

Demonologists

 

* The duration of Protection of Set will be substantially increased.

* The maximum damage absorbed before Protection of Set fails will be increased to be more in line with damage dealt in leveling scenarios. Additional survivability increases are also being evaluated.

* Players will gain a visible debuff to indicate when Protection of Set has run out of absorbable damage.

* The base splash damage dealt by Fires of Gehenna, Hellfire Stream, Shockstrike, and Shock will be substantially increased.

* The amount of damage dealt by most damage sources will be reevaluated.

* The cooldown of Inferno of Ahmner and Shockblast will be reduced to 2.5 seconds to match the casting time of Fires of Gehenna and Shockstrike.

* The Archmage feat will be moved to tier 2 instead of tier 3 in the Mage general tree to make it more easily accessible to varying builds.

* All crowd control will have a significantly reduced chance to break from damage dealt by pets.

* Fiery Torment (Rank 1) will be introduced at level 30 instead of level 45.

* The casting time of certain long-duration buffs will be reduced.

* The run speed of pets will be increased significantly.

* Various bugfixes and alterations to existing feats and abilities; for example, decreasing the casting time of Detonation.

 

In addition to this list of changes, we are looking at the technical issues that currently limit pets from zoning with players. We are actively working on a solution to issue; however, it will be addressed in a future patch beyond the changes listed above. Additional changes in regard to the way periodic damage applies to breakable crowd control are also being evaluated.

 

Hopefully this gives you some insight into some of the many changes we have planned for the near future! We look forward to hearing your feedback on these changes and also the continued state of these and all other classes. As mentioned in my previous post, we regularly read the sticky feedback threads in all class forums and very much appreciate the reports of issues with the various classes.

 

Thanks for reading!

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

På tide med litt fiksing ja! Har prøvd å lage 2 nye chars, men føltes helt feil begge gangene (HoX og ToS) Tos var greit nok.. Men Demonologist er klassen for meg av delvis litt "RPG-aktige" grunner å ellers at den i utgangspunkte skal være en av værstingene når det kommer til dps.

Men akkurat nå er den jo så dårlig at jeg ikke gidder å lage en ny (sletta den gamle og skifta server), så jeg klarer rett å slett ikke spille AoC pga det.

Lenke til kommentar

I natt fikk Demoen vår en sårt trengt oppdatering:

 

Demonologist

-The base splash damage inflicted by Fires of Gehenna has been increased from 10% to 30%

-The base splash damage inflicted by Shockstrike has been increased from 15% to 20%

-The base column radius of Hellfire Stream has been increased by 1 meter

-Hellfire Stream and Shock have received a minor damage increase

-Inferno of Amher and Shockblast have had their cooldown reduced by 0.5 seconds

-The splash damage bonus of Discharge Shockstrike has been increased to 100%

-Swift Shockstrike now additionally increases the damage of Shockstrike by 1/2/3/4/5%

-Shock now has 35% splash damage, up to 3 targets and 3 meters from the primary target

-Shockstrike and Shock have had their base chance to crit increased

-The scaling of the Shock spell has been corrected, leading to a damage increase at most levels

-The bonus of the Lingering Flames feat on the Incinerate effect has been increased from 30% to 250% at maximum rank

-The casting time of Detonation has been reduced from 3 seconds to 1.5 seconds

-Living Thunderstorm and Living Firestorm now correctly use a percentage-based manacost

-Living Thunderstorm should now correctly appear in the hostile spells tab

-The casting time of Infernal Knowledge, Diabolic Insight, Mark of Dagon, Shield of Infernal Flames, Abaddoron Warrior, Mystic Suppression, Cursed by --Hell, and Cursed by the Heavens have been reduced by 50%

-The beneficial effect of the Pact of Earth Walking spell has been increased from 200% to 400%

-Pact of Earth Walking is now instant cast

 

Protection of Set kan også absorbere 50% mer skade enn tidligere før den feiler. Men, den har fått 1h cooldown selvfølgelig ...

 

 

Mage

Contract of Protection, Protection of Set, and Runed Flesh now have 1 hour cooldown. While any of the three is active, the player will temporarily receive a 'Weakened Protection' debuff indicating if the maximum amount of absorbed damage has been expended until the shield refreshes.

The maximum damage Protection of Set and Runed Flesh can absorb before failing has been increased by 50% The Archmage feat has been moved to the 2nd tier of the Mage general tree.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg synes Demo er en bra klasse. Jeg har en lvl 75 demo nå og jeg synes spillet er passe utfordrende. Jeg Conflag build og er på PVE server. Jeg merker den siste endringen som gav alle lvl 70+ mobs mer helse ved at det tar en FoG eller to mer å drepe disse enn det gjorde for mobs under 70, og at jeg må være litt mer påpasselig når jeg får adds, eller puller grupper på 3 av lik level som meg.

 

Begge feat tre skal være gode å bruke. Dersom du er på en PVP server kan du forøke å spre litt forvirring om din klasse dersom du tar havoc treet og ikke har pet ute. Da kan mange tro du er en ToS, og dermed unngå at enkelte jumper deg.

 

Sjekk ut det amerikanske demonologist forumet og spesielt denne tråden: http://forums.ageofconan.com/showthread.php?t=66746 for masse god informasjon.

Lenke til kommentar
Jeg synes Demo er en bra klasse. Jeg har en lvl 75 demo nå og jeg synes spillet er passe utfordrende. Jeg Conflag build og er på PVE server. Jeg merker den siste endringen som gav alle lvl 70+ mobs mer helse ved at det tar en FoG eller to mer å drepe disse enn det gjorde for mobs under 70, og at jeg må være litt mer påpasselig når jeg får adds, eller puller grupper på 3 av lik level som meg.

 

Begge feat tre skal være gode å bruke. Dersom du er på en PVP server kan du forøke å spre litt forvirring om din klasse dersom du tar havoc treet og ikke har pet ute. Da kan mange tro du er en ToS, og dermed unngå at enkelte jumper deg.

 

Sjekk ut det amerikanske demonologist forumet og spesielt denne tråden: http://forums.ageofconan.com/showthread.php?t=66746 for masse god informasjon.

okok, fint innlegg med mye fin info.

Men noen som vet hvordan de er å solo lvl'e til lvl 40-50? og hvordan man kan gjøre det på kortest mulig tid? :p

Lenke til kommentar

Har en level 62 Demo, syns det er en super klasse å spille. Går for en conf/mage build for å være all-round (solo/group PvE og PvP). Etter de buffet Demo kan jeg fint ta 3-4 mobs som er 2 leveler over meg.

Lite tips: Om du tar Combustion i Conf treet kan du bruke FoG, Hellfire Stream, FoG, Shock, FoG, Hellfire stream. 6 spells, 6 sekunder. Bruker denne rekkefølgen konstant. Følg gjerne opp med en root/stun ^^

 

Min build for øyeblikket: http://www.conanarmory.com/feat.aspx?id=6#...fefef2efef3cf16

Min "ferdige" build: http://www.conanarmory.com/feat.aspx?id=6#...3fefef3df2efdf3

(P.S: Siden jeg linket til har feil info om hva feats gjør)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...