Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bluecom satte opp igjen prisene på ADSL!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har prøvd å få noe fornuftig ut av de selv..... her er svaret !! :

 

 

 

Hei!

 

Prisene for våre privatkunder er ikke endret. Vi kommer med en kampanje i

løpet av kort tid, denne er ikke for våre eksisterende kunder. Det har

beklageligvis vært endel misforståelser rundt dette. Håper at det er i

orden.

 

Vennlig hilsen

 

BlueCom AS

Sommerrogaten 13-15 N-0255 Oslo

 

Kundeservice : +47 815 33 222

 

 

 

 

 

Sendte svar at de ikke må glemme sine gammle kunder og bare jakte nye !!

 

Og dere fra BLUECOM som leser innlegget her, sikkert alle sammen :) Senk prisa for oss faste også !!!

Lenke til kommentar

Ja, bytter jeg også..... Og de måkke komma her med nye priser 3 uker før bindingstida er oppe ass, har betalt frem til Aug, men de får vise velvilje NÅ ! De sikkrer seg godt der med 6 mnd betaling om gangen :evil:

 

Men må uansett skryte litt av de også da, prisene er jo langt fra billige, men tjenesten man har betalt for er jo superb da, aldri noe tull, fungerer alltid....... og LAN løsningen dem`s er genial ( spiller ei så mye på nett så har ingen erfaring fra det ) Så kan ikke klage på de annet en prisen... !

Lenke til kommentar
.....Men må uansett skryte litt av de også da, prisene er jo langt fra billige, men tjenesten man har betalt for er jo superb da, aldri noe tull, fungerer alltid....... og LAN løsningen dem`s er genial ( spiller ei så mye på nett så har ingen erfaring fra det )   Så kan ikke klage på de annet en prisen... !

 

Veldig einig med deg i dette. Sjølv har eg 400/128. Skal sende mail om eg kan få 720/128 (m. 12 nye mnd i binding) til samme pris, altså 395,-. Det er jo det samme som eg betaler idag, så dette synest eg burde gå. Eg har likevel ein mistanke om at eg må krangle litt. Skjønner ikkje at det kan vere lov å forskjellsbehandle kundar på den måten. Dei burde jo vere opptatt av dei kundane dei allereie har. :woot:

Lenke til kommentar

Sendte denne mailen til Bluecom for noen dager siden:

"Hei !

 

Jeg så at dere har satt ned prisene og lurer på om dette gjelder kunder som allerede har abbonement hos dere??"

 

Svaret jeg fikk:

 

"De nye prisene skal også gjelde eksisterende kunder. De nye prisene vil du få på neste nye faktura fra oss.

Ev har du flere spørsmål kan du ta kontakt med oss på 81533222.

 

Ha en god kveld.

 

MVH/

BlueCom AS"

 

Men etter å ha lest litt på denne siden ble jeg litt redd for at den personen som skrev til meg hadde gjort noe feil, så jeg skrev en ny mail:

 

"Nå står det plutselig gammel pris på sidene deres igjen, og fra et leser inlegg på hardware.no

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=9...8a641c32d180e2b

står det at en kar har fått mail fra dere, hvor en fra bluecom har sagt at prisene for privatkunder ikke

er endre?? Men jeg fikk beskjed om det motsatte...se lenger ned i mailen.."

 

Svaret jeg fikk var desvrre dette:

 

"Beklager at du tidligere fikk feil informasjon fra oss. Dette skyldes at det ved en feil ble lagt ut nye priser på våre nettsider. Dette er nå rettet opp.

 

Bluecom har enda ikke endret prisene. Vi starter nå en kampanje som det vil komme mer informasjon om på våre nettsider.

 

Beklager igjen at vi tidligere har gitt deg feilaktig informasjon

 

Terje Evensen

 

Sales, Support

 

 

 

BlueCom AS

 

Sommerrogaten 13-15, N-0255 Oslo, Norway

 

 

 

+47 22 12 14 00 (Sentralbord)

 

+47 22 12 14 01 (Telefaks)

 

+47 81 53 32 22 (Support)"

 

:evil: Dette er for dårlig ! Så fort min kontrakt går ut går jeg over til Tele2 De er mye rimeligere !

 

Kurt

 

Tele 2 :woot:

Lenke til kommentar

Det beste man kan gjøre er å sjekke markedet når

bindingstiden går ut.

Jeg sendte flere mailer til levrandørene, og fikk faktisk en del

priser som ikke stod på werb siden deres.

(Alle liker å få NYE kunder)

 

Så slå til på kampanjer når bindingstiden går mot slutten.

Lenke til kommentar
He he, ja, spørr de om det, går de ikke med på det, spørr om du kan si opp det abonementet du allerede har og bestille på nytt til ny pris å se hva de sier så... :lol:

 

Er for tida under ei bindingstid. Har vurdert det slik at eg ikkje kjem til å be om noko hastighets-økning. Venter heller til bindingstida er over og skifter då muligens til Tele2 dersom prisene står seg slik dei står no. Har oppdaga at dei kan levere til meg og(noko dei ikkje kunne før).

 

Blir jo dog ikkje med noko lett hjerte at eg skifter til Tele2. Er eigentleg veldig nøgd med Bluecom, men når andre tilbyr meir til ein billigere penge... :roll:

 

Nokon som har erfaring med Tele2? Får dei samme dekningsområde som Tiscali og Bluecom?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

:woot::woot::woot::woot:

 

Fikk bekreftelse fra BlueCom idag... Jeg får 720/128 for 419,-.

Ingen bindingstid og jeg er eksisterende kunde med et gammelt 420/128 for 395,- :D

 

Etter litt klaging og purring så gikk det i boks ;)

 

De dreit seg litt ut på første mailen de svarte på, du skulle aldri sagt ja til min bestilling *woohoo*

Lenke til kommentar
:woot::woot::woot::woot:

 

Fikk bekreftelse fra BlueCom idag... Jeg får 720/128 for 419,-.

Ingen bindingstid og jeg er eksisterende kunde med et gammelt 420/128 for 395,- :D

 

Etter litt klaging og purring så gikk det i boks ;)

 

De dreit seg litt ut på første mailen de svarte på, du skulle aldri sagt ja til min bestilling *woohoo*

 

:roll: fikk 720/128 til 395,- jeg :lol:

Lenke til kommentar
Heh.. gratulerer! Hva klaget du egentlig på?

 

Vel, klaget og klaget. Da de sa at jeg kunne få abbn første gangen via mail og senere sagt nei, så henviste jeg til kjøpsloven da jeg hadde akseptert et tilbud ifra dem og bestillingen var sendt.

Og da tilbudet er akseptert fra begge parter så kan de ikke bare komme å ombestemme seg.

Gjelder å stå på sitt....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...