Gå til innhold

Friidrettsutøvere på forumet?


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hola, landeveisløper her :) Sluttet med skiskyting i fjor etter 11 sesonger som aktiv og satset mer på friidrett. Løper alt fra 800 (2,05) til halvmaraton (1:16,09), favoritten er landeveisløp og -stafetter.

 

Mange her som er kvalifisert for årets NM på min hjemmebane, Øya stadion i Trondheim? Blir dessverre tilskuer i år, nådde ikke helt opp...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 6 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Svært aktiv Kort-sprinter. :)

Trener regelmessig nermest hver dag. Sprint 2 ganger i uken og ellers mye vektløfting og svømming en gang i uken for litt restitusjon. Drar også en gang i måndten ca ned til olympiatoppen på treningssamling.

Tidlig i vintersesongen. Så jeg håper på å forbedre tidene mine mye i år :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

Startet med friidrett sist høst. Har drevet mest med distansene 60m, 100m, 200m og 400m, men skal se om jeg ikke skal prøve meg litt på 800m, men tror jeg må trene opp sprint kondisjonen litt først. Ellers så trener jeg ca. hver dag, til nå har det vært veldig mye forskjellig som intervall trening, styrketrening, jogging, sykling osv. men har planer om å kutte litt ned på kondisjons treninga og satse litt mer på sprint og styrke. Er forresten 15 år.

Endret av Wohooo
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Gammal friidrettsutøver her også! Drev med friidrett fra jeg var 6-7 år til jeg var rundt 19! Fra jeg var 14 til jeg var rundt 18 trente jeg sikkert 5-7 dager i uka, min. 1 økt på ca. 3t per dag.. Støtet kule, kastet spyd, diskos og slegge! Klarte å raske med meg 13-14 NM medaljer og medaljer fra Telenor lekene og världs ungomspelen(Gøteborg, Nye Ullevi) osv osv osv.. Når jeg var rundt 19 år så ble jeg drit lei all trening og stress, men har vært med på junior NM de siste årene(er 22 nå)! Mest for å treffe gamle kjente, men også for å slå\prøve å slå folk som trener så og si hver dag ;p Tror fortsatt jeg har stevnerekorden i blant annet diskos g16 eller g17 på tyrving også ;)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...