Gå til innhold

Noen som enda eier eller bruker et DFI nF4 kort?


Anbefalte innlegg

"Gammel kjærlighet ruster ikke" er det ordtak som sier :love:

 

Jeg har eiet utallige hovedkort, men av alle er det spesielt et som til evig tid kommer til å bli husket, et kort som har gitt meg mye glede og heftige overklokkingsoplevelser. Et kort så overlegent alle andre fra sin tidsepoke. Vi snakker selvfølgelig om klassikeren over alle klassikere... DFI nF4 ultra/SLI/Expert/venus/SLI-dr

 

Jeg lurer på hvor mange som enda eier et slikt eller har et slikt kort i drift. Personlig eier jeg hele 3stk., to av disse er i daglig drift og det tredje er backup om et av kortene skulle dø av alderdom eller bli småsenil ;)

Endret av ArcticOC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke lenge siden jeg solgte det siste SLI-DR kortet mitt,til en bekjent.Det skal han få glede seg over nå,sammen med min opty 165.Hadde to av dem som ruslet godt overklokket i to år.

 

Du har rett i det ArcticOC,at disse kortene var i en annen divisjon,enn konkurrentene.Disse dfi korta blir nok stående som det beste for meg i lang tid fremover.

 

Ankepunktet mot dfi på den tiden,var vel høy rma rate.Noe jeg tror kom av mye ektremklokking og brukerleif.Mine derimot,var det aldri noe tull med.Hadde en følelse av at de tålte alt.

 

Da jeg ikke eier et slikt nå i dag,burde jeg vel ikke blande meg inn her,men føler at jeg har et enda,da jeg hjelper fyren som kjøpte mitt,med klokking og div :)

Endret av lucky666
Lenke til kommentar

Har et expert som står i skapet vedsiden av meg, parret med en opteron 165 som er overklokka til 2.7 eller noe, 7800gt og 2gb ocz platinum 2-2-2-5@ husker ikke freq eksakt, men litt over ddr 3200 alt kjølt av trippel radd vannkjøing...

 

Det var tider det... nå sitter jeg på en Hp hdx laptop og skal snart handle ny pc, håper den blir like elskbar som den gamle er :) Tror jeg skal sette den opp som hjemme server snart.

Lenke til kommentar

Synes nå mitt gamle DFI NFII Ultra Infinity med Soundstorm var et legendarisk godt kort. Man fikk utrolig mye for pengene, og spesielt parret med en XP-M2400FJQC.

 

Dog hadde det sine særegenheter som fikk meg til å teste DFI sin 6 månederes lange "reparasjons" ordning.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jeg er i alle fall av de som bruker dette enda, DFI LP Expert, opty 165@2,7 Corsair 4400C25, og et PE flashet ATI X1800XT med vann cpu/chipset/grafikk, og fungerer som mediacenter.

Den står på 24/7 og med oppetid på 700-800 timer mellom hver reboot.

Det var jo unektelig mye tull for mange med disse kortene, men jeg er bare kjempefornøyd og har ikke hatt problemer. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...