Gå til innhold

Harmony one døde, ny kontroll eller reperasjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte meg en Harmony one fjernkontroll igår og den fungerte fint, men når jeg sto opp idag så var skjermen helt død, den lyser kun hvitt. Kan jeg da regne med at jeg får en ny kontroll eller må den på reperasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber på en spaceworld og får vi ting som er herpa innen uka tar vi den som DOA(dead on arival) og gir ut en ny en.. Men prvød å nappe ut batteriet og starta den på nytt, hvis det er mulig

Skrevet

Ok, kunne tenke meg at det kanskje blir tatt som DOA.

Har prøvd og nappe ut batteriet ja, har prøvd mye rart nå. Men vis dere har noen forslag så værsågod. Bare skriv :D

Skrevet

Prøv følgende:

- ta ut batteriene

- sett i batteriene mens du holder inne power-knappen

- det skal da stå SAFE MODE i displayet

- oppdater via programvaren

- start den opp igjen uten å holde inne power-knappen

Hva skjer så?

Skrevet

Nå kan jeg ikke se at det står SAFE MODE i displayet men jeg gjorde det du sa men det ble ingen forskjell. Skjermen er like hvit og fin :p

Skrevet

Da kan eg konkludere med at noe er galt ;)

Ved å sette fjernkontrollen i safe mode så skal man få opp en del verdier på skjermen som forteller litt om programvaren osv. I tillegg kan man flashe den med ny programvare. Men dersom skjermen ikke viser infoen er man like langt.

Hvor kjøpte du kontrollen?

Skrevet (endret)

Ok.

Men mener du at jeg bør ringe Logitech istedet for datakjeden? Det går vel raskere vis jeg bare går til Datakjeden?

Endret av 2mmy91
Skrevet

Det kommer helt ann på :). Start med å ringe datakjeden du. Og hvis de nevner "må testes osv, tar nok noen dager" eller hva som helst annet enn "kom nedom, så bytter vi", ja så tar du å ringer logitech. De er helt excellent på service :).

Skrevet
Det kommer helt ann på :). Start med å ringe datakjeden du. Og hvis de nevner "må testes osv, tar nok noen dager" eller hva som helst annet enn "kom nedom, så bytter vi", ja så tar du å ringer logitech. De er helt excellent på service :).

Støttes. Min erfaring med Logitechs kundeservice er at de er kjappe, presise og hyggelige :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...