Gå til innhold

GTA IV problem multiplayer HJELP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har et problem.

Jeg trykker f.eks deathmatch og kommer inn i en lobby. Litt etter jeg trykker ready kommer melding: "The connection to one or more players has been lost. Returning to single player"

Hva gjør jeg for å kunne spille online?

Setter pris på rask hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men Kris93, det er ikke meningen at det skal være slik, er det vel? Når blir det fikset? Eller blir det ikke fikset?

:dontgetit:

Noen med litt info? Gidder ikke sitte så sykt lenge mellom hver runde...

Skrevet

Men Kris93, eller noen andre, det er ikke meningen at det skal være slik, er det vel? Når blir det fikset? Eller blir det ikke fikset?

Noen med litt info? Gidder ikke sitte så sykt lenge mellom hver runde...

Skrevet

Men Hjelmn og cHilfinger jeg prøver jo mange ganger, men funker bare ikke. Hvor mange ganger mener du egentlig? Sikkert prøvd omtrent 10 ganger men samme meldinga hele tiden.

Skrevet

Jeg fikk det til etter ca. 6. gangen, så fikk jeg ikke problemet lenger. Prøv å få en venn til å invitere deg, det var sånn jeg klarte det første gangen

Skrevet

Jeg får også denne melingen, og etter å ha prøvd noen ganger så når den melinga kommer opp, så henger den seg.. og jeg må trykke på PS knappen og avslutte spill.. og da piper maskinen to ganger, og skrur seg helt av, og så på igjen

Skrevet

Får samme melding, rett før jeg kaster xboxen ut vinduet. Har prøvd mange ganger å joine, da med forskjellige moduser og. joiner deathmatch, hører folk snakker mens loading screen holder på så får jeg den feilmeldingen der. kom 1 gang innpå freemode, der det var 1 kar, så stakk han rett etter. jippi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...