Gå til innhold

Porsche 911 GT3 RS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes dette var et meget fint og originalt bilbilde. Når jeg så tittelen ventet jeg meg noe slags undervinklet HDR greie med fokus på felgene. Men jeg ble positivt overasket over det jeg så. Jeg synes det er fint at man blander bil og natur, og bilde blir betraktelig mye mer spennende med den fine himmelen. Nesten så jeg kan føle spenningen før racet(?) blåses i gang. Meget bra :)

Lenke til kommentar
Jeg synes dette var et meget fint og originalt bilbilde. Når jeg så tittelen ventet jeg meg noe slags undervinklet HDR greie med fokus på felgene. Men jeg ble positivt overasket over det jeg så. Jeg synes det er fint at man blander bil og natur, og bilde blir betraktelig mye mer spennende med den fine himmelen. Nesten så jeg kan føle spenningen før racet(?) blåses i gang. Meget bra :)

 

Hjertlig, det varmer.

 

Ett til i samme serie for de interesserte

 

DSC_0598.jpg

Lenke til kommentar

 

Jeg synes dette var et meget fint og originalt bilbilde. Når jeg så tittelen ventet jeg meg noe slags undervinklet HDR greie med fokus på felgene. Men jeg ble positivt overasket over det jeg så. Jeg synes det er fint at man blander bil og natur, og bilde blir betraktelig mye mer spennende med den fine himmelen. Nesten så jeg kan føle spenningen før racet(?) blåses i gang. Meget bra :)

 

Hjertlig, det varmer.

 

Ett til i samme serie for de interesserte

 

DSC_0598.jpg

 

 

Likte det bedre! :)

 

Veldig gode bilder! :D

Lenke til kommentar

Frøste bildet:

Selv om bilen er vannrett, så ødelegger den hvite streken som ikke er det under bilen. Du kunne croppa eller klona den bort. Bilene til venstre ødelegger. Lappen på bildøra også. Og det at det sitter to pesoner i bilen er litt forstyrr moment. Elelrs kult. Særlig himmelen er vakker(og bilen å forsåvidt).

 

Bilde 2:

Likte dette mye bedre egentli, fordi man får fram porsche feeling lang vei med den rumpa! Tøft utsnitt. Kul himmel, og god fargebruk - selv om øynene dras litt mot det røde. Ellers er steinen til høyre forstyrrende, noe som du kunne croppa bort eventuelt klona bort dersom du vil beholde utsnittet.

Lenke til kommentar
Frøste bildet:

Selv om bilen er vannrett, så ødelegger den hvite streken som ikke er det under bilen. Du kunne croppa eller klona den bort. Bilene til venstre ødelegger. Lappen på bildøra også. Og det at det sitter to pesoner i bilen er litt forstyrr moment. Elelrs kult. Særlig himmelen er vakker(og bilen å forsåvidt).

 

Bilde 2:

Likte dette mye bedre egentli, fordi man får fram porsche feeling lang vei med den rumpa! Tøft utsnitt. Kul himmel, og god fargebruk - selv om øynene dras litt mot det røde. Ellers er steinen til høyre forstyrrende, noe som du kunne croppa bort eventuelt klona bort dersom du vil beholde utsnittet.

 

Takker så mye!

Lenke til kommentar
Porsche911GT3RSbyKverna.jpg

 

 

Kritikk mottas med en klem :)

 

Noe Klem for du ikke ;), men bilde #1 er det for mye fokus på tretoppene og bil foran (slør dette med en Blur effekt, men ikke himmelen som er flott). Bilde #2 er mye bedre, men cropp vekk den steinen som tidligere er nevnt.. Bilde #2 er meget "brunstigt" og viser hva det bor i en potetnt bil...

 

/L

Endret av relsafus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...