Uncle Scrooge Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 Vel, ser ut som om Elkjøp åpnet for kjøp igjen(Sikkert en som har avbestillt), så vær rask om du vil ha CE pre-order, tviler på at de har igjen mye lengre http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...alogCategoryID= Takk for tipset! Da blir det både CE Items og forhåndsbestilling items på meg
wildex999 Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 Heh, utrolig at de fortsatt har igjen >_> Skal bli morsomt å se om alle får tilsendt innen den 23.
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 Collector edition finner du snart på qxl eller lignende for 1000+ Kroner Du skulle nok vert tidligere ute. Husker når World of Warcraft ble lansert. Alt var kjøpt opp til lanseringdatoen og vi som ikke hadde kjøpt måtte vente i 3 uker på ny sending =)
Theo343 Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Skrevet 18. mai 2008 (endret) Sett flere som selger CE på bruktmarked for 1200+. Så interessert er jeg ikke. Endret 18. mai 2008 av Theo343
Theo343 Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Skrevet 19. mai 2008 Ordnet seg dette Kjære kunde, Takk for din bestilling av Age Of Conan Collectors Edition. Her har du din forhåndsbestillingskode: xxxxxxxxxxxxxxxxxxx Følg følgende fremgangsmetode for å ta i bruk din kode: Gå til http://register.ageofconan.com og registrer koden. Denne forhåndsbestillingkoden vil gi deg adgang til Killer Rhino mount og Inventory Belt. Itemsene du får in-game vil ikke være aktive før du har oppgradert kontoen din med koden som ligger i boksen som kommer til deg på lanseringsdagen. Når du har koden, logg deg inn på adressen ovenfor og registrer din kode fra Age Of Conan esken. Spillet sendes denne uken slik at du har det på releasedagen, fredag 23. Mai! Mvh Elkjøp
Trev Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Jeg kjøpte også fra Elkjøp i går etter tips på denne tråden. Kanskje ikke noen stor deal alt i alt, men siden jeg skulle kjøpe spillet uansett så virket det greit å få CE også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå