Gå til innhold

Age of conan early access


Anbefalte innlegg

ikke funnet noen store bugs selv, merka, samt leste også i chatten at folk får overaskende lav FPS selv med high end maskiner, merker ingen lagg av noe slag, selv om fps ikke er mer en rundt 40 på maskina mi 4x AA, bloom, full view riktig nok hehe.

 

men PvP server var et sant helvette å levele på, er rundt level 12, tok meg 2 timer å gjøre en quest på white sands isle, må ha krepert 50 ganger.

 

Spiller du på Wildsoul? Her var det overaskende lite ganking, jeg tasset rundt med folk som var lvl 10+ når jeg bare var lvl 7, ingen ganka meg.

Endret av Myagos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ikke funnet noen store bugs selv, merka, samt leste også i chatten at folk får overaskende lav FPS selv med high end maskiner, merker ingen lagg av noe slag, selv om fps ikke er mer en rundt 40 på maskina mi 4x AA, bloom, full view riktig nok hehe.

 

men PvP server var et sant helvette å levele på, er rundt level 12, tok meg 2 timer å gjøre en quest på white sands isle, må ha krepert 50 ganger.

 

Spiller du på Wildsoul? Her var det overaskende lite ganking, jeg tasset rundt med folk som var lvl 10+ når jeg bare var lvl 7, ingen ganka meg.

 

Battlescar, men ser ut som om det kan bli re rolling av PvE, får ha en alt på PvP, venne gjengen pluss guild folk i fra Lotro vil PvE heeh.

Lenke til kommentar
ikke funnet noen store bugs selv, merka, samt leste også i chatten at folk får overaskende lav FPS selv med high end maskiner, merker ingen lagg av noe slag, selv om fps ikke er mer en rundt 40 på maskina mi 4x AA, bloom, full view riktig nok hehe.

 

men PvP server var et sant helvette å levele på, er rundt level 12, tok meg 2 timer å gjøre en quest på white sands isle, må ha krepert 50 ganger.

 

Dårlig FPS kan skyldes programmer som kjører og tar opp systemressurser. Var hos en kompis som har early access i går kveld, og han hadde 50-60fps, helt til han fikk melding på MSN, da droppa FPS ned i 10-20. Det ordna seg med en gang han logga ut av MSN igjen. Bare sånn at folk er obs på det :)

Lenke til kommentar

Litt info til alle som sitter og venter på Conan:

 

-Spillet er utrolig gøy!

-Mange artige quests, god storyline.

-Stabilt. Har spillt 12-13 timer til nå, ennå ikke opplevd en eneste kræsj!

-Spillet flyter fint med "ok" grafikk-settings på mitt gamle x1900xt kort.

-Når der gjelder tidspunkt (maintenance etc.) fra Funcom så må man ta de litt "så der". Tror ikke de har klokker, men heller bare gjetter litt ut i fra sol og måne :p

 

 

PS! Statisk swapfil hjelper mye, oppgradering fra 4 til 8gb ram hjelper mer :)

Lenke til kommentar

Får jo ikke logget på jeg, blir ikke godkjent når jeg prøver å logge inn.

Fikk lastet ned hele spillet via bittorrent....

 

Bestillte collectors edition fra komplett.no

 

Den koden jeg fikk på forhånd av komplett, er det den som skal brukes under innlogging eller passordet jeg laget da jeg laget konto hos funcom?

 

Prøvd begge og samme resultat.......det er trukket penger fra banken min mht den spille 10 dager før til 5$, men fikk aldri noe mail eller noe etter det..... mangler jeg noe for å kunne spille?

 

Synest hele denne greia begynner å bli rævva og vil komme til å kreve de pengene tilbake av prinsipp om jeg ikke får talgang ganske snart, betaler ikke for noe man ikke får.....

Lenke til kommentar
De har lyckats ganska bra att lura till sig säkert 10,000 X €5 för en sista stresstest av spelet. Inte att detta är första gången det sker, men otroligt att speltillverkare inte har blivt dragit inför rätta för liknande saker. Det är ju ren bedrägeri.

 

Helt enig, dette beløpet burde blit tilbakebetalt til alle som har betalt dette, utrolig dårlig planlegging av funcom her, hele conan mister veldig mye troverdighet på dette!

Lenke til kommentar

I all vide verden da. Du betaler DØNN frivillig for å få lov til å begynne å spille på serverene før andre. Folk får slutte å syte over det, de som har problemer med dette får bare la vær å betale da! Jeg er bare glad for at jeg har fått muligheten, og har selvfølgelig benyttet meg av den. Jeg synes FunCom har klart seg bra så langt, jeg hadde fryktet langt mer problemer i forbindelse med lanseringen.

Lenke til kommentar
... utrolig dårlig planlegging av funcom her, hele conan mister veldig mye troverdighet på dette!

 

Hvorfor? Syntes det er knallbra jeg! Gi spillerne muligheten til å starte litt før, mot å betale en slant. Er jo helt greit det, det er slik det fungerer i resten av samfunnet vårt.

 

Posten: Betaler du mer, kommer pakken kjappere frem (express).

Fly: Betaler du mer, så får du mer behagelig plass og mat (1.klasse)

Bil: Betaler du mer, så får du (mest sannsynlig) finere bil.

Conan: Betaler du mer, så får du starte litt før.

 

:D :D

Lenke til kommentar

Jeg har faktisk betalt for early access uten å få tjenesten. Det er litt værre enn alle de med keys de ikke får brukt. Funcom har faktisk tatt penger fra kontoen min uten å gi meg early access.. Akurat som dommeren i CTRL+ALT+DEL spør om.

I smell bad reputation. and a huge compensation!!! =D

Endret av Kiwi-Kun
Lenke til kommentar
De har lyckats ganska bra att lura till sig säkert 10,000 X €5 för en sista stresstest av spelet. Inte att detta är första gången det sker, men otroligt att speltillverkare inte har blivt dragit inför rätta för liknande saker. Det är ju ren bedrägeri.

Som de andre her sier: Har noen tvunget de som er med på early access til å betale? Nei.

Men er Funcom intressert i å tjene penger? Ja.

Er det sansynlig at de benytter seg av early access som en siste test, for å bedre forberede seg til release? Ja.

 

Det er jo egentlig en win-win situasjon, de som er med på early accesss får spille, og funcom tjener penger og får testet, sånn at de kan få en mest mulig problemfri release og tjene enda mer penger, og sånn at spillerne kan spille et mest mulig problemfritt spill og være fornøyd med det.

 

Edit: Selv så er jeg glad for at andre har betalt for å teste spillet enda mer, så kan jeg få mer valuta for pengene på fredag ;)

Endret av Bellicus
Lenke til kommentar
De har lyckats ganska bra att lura till sig säkert 10,000 X €5 för en sista stresstest av spelet. Inte att detta är första gången det sker, men otroligt att speltillverkare inte har blivt dragit inför rätta för liknande saker. Det är ju ren bedrägeri.

Som de andre her sier: Har noen tvunget de som er med på early access til å betale? Nei.

Men er Funcom intressert i å tjene penger? Ja.

Er det sansynlig at de benytter seg av early access som en siste test, for å bedre forberede seg til release? Ja.

 

Det er jo egentlig en win-win situasjon, de som er med på early accesss får spille, og funcom tjener penger og får testet, sånn at de kan få en mest mulig problemfri release og tjene enda mer penger, og sånn at spillerne kan spille et mest mulig problemfritt spill og være fornøyd med det.

 

Edit: Selv så er jeg glad for at andre har betalt for å teste spillet enda mer, så kan jeg få mer valuta for pengene på fredag ;)

 

Og de som betaler fra fredag av betaler for å teste spillet for de som begynner om la oss si 3 måneder. For en forferdelig verden vi lever i.

Lenke til kommentar
Edit: Selv så er jeg glad for at andre har betalt for å teste spillet enda mer, så kan jeg få mer valuta for pengene på fredag ;)

 

Jepp, vi ofrer oss. Det er tungt, men noen må dra lasset :D

 

Forøvrig en skremmende "stabil" start, til tross for forsinkelse og tre timer vedlikehold i går. Spillet ser veldig bra ut.

Lenke til kommentar
Edit: Selv så er jeg glad for at andre har betalt for å teste spillet enda mer, så kan jeg få mer valuta for pengene på fredag ;)

 

Jepp, vi ofrer oss. Det er tungt, men noen må dra lasset :D

 

Forøvrig en skremmende "stabil" start, til tross for forsinkelse og tre timer vedlikehold i går. Spillet ser veldig bra ut.

 

Høres bra ut, hvis de også fikser mesteparten av bugsene folk klager på, så blir det digg å sette seg ned med en sixpack øl, snacks og aoc på fredag kveld :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...