Gå til innhold

Age of conan early access


Anbefalte innlegg

Alle som har spilt de første ukene av et MMO vet at dette er business as usual. Om jeg ikke tar helt feil har de som har betalt 5€ fått 10 dager ekstra ETTER måneden som opprinnelig følger med spillet (altså etter vanlig release) (?).

 

Til og med WoW som hadde ekstremt store stress-tester osv før release hadde store hickups den første måneden etter release i nord-amerika, rollbacks for halve dager hvis jeg husker rett.

 

Dere har selvsagt "rett" til å klage, bare ikke tro at dette er et problem som er spesielt for dette spillet og Funcom. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette med å betale for Early access er ikke noe Funcom er alene om. Lotro online, Tabula rasa etc har gjort det. Rimelig sikker på at Warhammer online vil gjøre det samme.

 

Akkurat nå er de 40 kronene den beste investeringen jeg har gjort på lenge. Spillet er helt konge. Mye bedre enn forventet og tekniske problem er så og si ikke-eksisterende så det lover godt til Final launch. Conan er pr. i dag i en mye bedre tilstand enn Vanguard som faktisk har vært på markedet i snart to år. Funcom har gjort en kjempejobb.

post-13661-1211193115_thumb.png

Endret av firberblad
Lenke til kommentar
Conan er pr. i dag i en mye bedre tilstand enn Vanguard som faktisk har vært på markedet i snart to år. Funcom har gjort en kjempejobb.

 

Vanguard var en kjempeskuffelse. Mye bra i teorien, men det ferdig produktet ble jo lansert lenge før det faktisk var ferdig. Bugs galore, og det toppet seg (i alle fall visuelt) vel når fyren min endret utseende for hver gang jeg logget inn :p

Lenke til kommentar

Hva skjer egentlig etter man har betalt for early access? Kan noen være så snill og fortelle meg det?

 

Skulle jeg fått en mail medl ogin detaljer?

 

Skulle jeg fått en egen key?

 

Må jeg registrere meg på beta server for å spille?

 

Jeg klikket "ja jeg vil gjerne spille litt før release" og ble trekt på konto, hørte ingenting fra funcom, fikk ingen instruksjoner og aner ikke hvorfor jeg ikke får godkjent "authentication" når jeg forsøker logge inn.

 

tester med username/password etter det jeg registrerte meg på funcom sine sider og testet med den koden jeg fikk på mail da jeg kjøpte collectors edition.

 

Gjør jeg noe feil her?

Lenke til kommentar
Hva skjer egentlig etter man har betalt for early access? Kan noen være så snill og fortelle meg det?

 

Skulle jeg fått en mail medl ogin detaljer?

 

Skulle jeg fått en egen key?

 

Må jeg registrere meg på beta server for å spille?

 

Jeg klikket "ja jeg vil gjerne spille litt før release" og ble trekt på konto, hørte ingenting fra funcom, fikk ingen instruksjoner og aner ikke hvorfor jeg ikke får godkjent "authentication" når jeg forsøker logge inn.

 

tester med username/password etter det jeg registrerte meg på funcom sine sider og testet med den koden jeg fikk på mail da jeg kjøpte collectors edition.

 

Gjør jeg noe feil her?

 

 

Har gjort dette, men får bare "authentication failed" når jeg prøver å logge inn :-/

Lenke til kommentar
Jeg har begynt å laste ned EA, men synes det går veldig treigt! 514 kb akkuratt nå, men føler at det bare synker og synker også...Slik det ser ut nå er det 8 hours left :´(

 

Merkelig var det ikke du som sa at deg og vennenegjengen din synes spillet var så jævlig dårlig at dere kanselerte pre-order?

 

Hvis du har dårlig hukommelse :

 

Jeg hadde STORE forventninger til dette spillet. Kom inn i PvP-beta, men ble utrolig skuffet. Spillet virket utrolig lite "proft", hvis dere skjønner. Fikk ikke følelsen av at det var et godt spill. Jeg er elendig på å forklare hva jeg synes er dårlig med spill jeg ikke liker, her kan jeg bare si at "følelsen" i spillet ikke var god.

Jeg kansellerte pre-order i går, og er glad for det. Dette spillet kan jo muligens bli bra med tid og stunder, men det tror jeg blir lenge til + at hvis Funcom skal kunne oppdatere spilelt jevnlig og gradvis gjøre det bedre etter release, så trenger de penger for å gjøre det. Og for å få penger, må folk kjøpe spillet og fortsette å spille det, noe jeg tviler på at spessielt mange vil gjøre, slik spillet er akkuratt nå.

 

Jeg viste spillet for 5-6 stykker i løpet av PvP-beta helgen, de hadde alle gleda seg til spillet. Og ALLE ble skuffet av betaen, og halvparten sa: "kanskje jeg heller skal fortsette med WoW".

 

/Confused.

Endret av Myagos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...