Gå til innhold

AoC: downloading patch info..igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Igår fikk ejg patcha alt og kom helt in på spillet.

Så lastet jeg ned vista service pack 1 siden spillet sa jeg burde det.

Så nå er det ferdig isntalert, men nå kommer den downloading patching info igjen. Har jeg mista patchen eller hva?

aøt står helt stiller som tidligere idag

Endret av AtleBer
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Så sykt mange det er som ikke følger med i de andre trådene her. Utrolig unødvendig å lage en ny tråd for dette.

EDIT: Altså, FC legger ned patch servern når de skal opprette nye patcher. Derfor vil ikke nedlastingen starte.

OG hadde du tatt deg tid til å faktisk lese hva som står i meldinga som kommer opp, hadde du visst det.

Endret av Swaxxo
Skrevet (endret)
Så sykt mange det er som ikke følger med i de andre trådene her. Utrolig unødvendig å lage en ny tråd for dette.

EDIT: Altså, FC legger ned patch servern når de skal opprette nye patcher. Derfor vil ikke nedlastingen starte.

OG du kan vel ta deg tid til å lese hva som faktisk står i meldingen som kommer opp? Det står nemlig info om akkurat dette der.

det gjør det ikke da.

Jeg kunne logge på 2 sec før jeg instalrete service pack og rett etter kan jeg ikke?

Er det helt tilfeldig sammentreff? :p

Men skjønjner ikke helt. er det enda en ny patch??

Eller har jeg mista min gamle og må vente til patch server er oppe?

Endret av AtleBer
Skrevet (endret)

Tydeligvis. Serveren var nede vel nede i omtrent hele dag frem til 23-tiden, før de ble stengt igjen for ikke lenge siden.

EDIT: Så lenge du ikke har formatert PC-en din eller slettet patchen har du ikke mistet noe. Men LES den meldinga da! "We are continously updating our servers..."!

Endret av Swaxxo
Skrevet
Tydeligvis. Serveren var nede vel nede i omtrent hele dag frem til 23-tiden, før de ble stengt igjen for ikke lenge siden.

Så hva jeg må gjøre er bare å vente til patch servern er oppe igjen? (får bare håpe den blir det)

Skrevet

Serveren er ikke nede pga. av overbelastning e.l. Det er FC som har lagt den ned med vilje for å kunne oppdatere klienten!

Skrevet

Ja skjønner.

Men vil gjerne patcha da. siste jeg vil er og ikke få spilt early accses.

Klikker om denne service pack 1 skal føcke opp for meg.

Var spillet som opfordret meg om å laste det ned.

Skrevet
Visse folk er j..... utolmodige.

JA men sorry da!

Hadde da du trodd vis spillet ikke hadde funket etter at du hadde gjort en vista oppdatering??

Må du da skjønne at jeg blir nervøs her da, 10001 ting som kan gå galt, og har venta for lenge for at noe skal skje

Skrevet
Visse folk er j..... utolmodige.

JA men sorry da!

Hadde da du trodd vis spillet ikke hadde funket etter at du hadde gjort en vista oppdatering??

Må du da skjønne at jeg blir nervøs her da, 10001 ting som kan gå galt, og har venta for lenge for at noe skal skje

Om spelet ber deg om å oppdatere til SP1 er det nok ein grunn til det.

Det verste som kan skje er at du må reinstallere spelet noko eg ikkje ser på som verdas undergong.

For meg verkar det som om folk trur at spelet vil gå ut på dato innen kort tid og at dei derfor må spele frå 1. sekund og helst 24/7 den neste måneden.

Det er ikkje "jakten på den forsvunne diamant" vi skal spele.

Men noke som eigentleg og alle veit er at spel, og spesielt MMO, er sårbare for feil i byrjinga. Dette til tross for stor betavirksomheit. Plagsomme buggar vil dukke opp, klasser vil bli nerfa og små forandringar vil bli gjort.

Patching må til for at spelet skal bli perfekt, så i prinsippet er pre-access ein slags post-beta.

Er det en ting dere kan være sikre på så er det at det er en fyr som heter Murphy som jobber med serverne til Funcom

Tenker du då på Tex Murphy?

Skrevet

Gidder ikke lage en ny tråd for å spørre så jeg tar det her.

Vista SP1 64bit norsk versjon? Eksisterer denne eller er det en felles SP1 for alle språk? Kan bruke windows updater, men med det tempoet er jeg ikke ferdig før tidligst juni.

Så om noen vet dette og kan finne linker til nedlasting for meg sp hadde det vært kjempe :)

Evt hvis svaret på dette står i andre tråder, men jeg fant bare link til 32bit versjonen.

Skrevet
Gidder ikke lage en ny tråd for å spørre så jeg tar det her.

Vista SP1 64bit norsk versjon? Eksisterer denne eller er det en felles SP1 for alle språk? Kan bruke windows updater, men med det tempoet er jeg ikke ferdig før tidligst juni.

Så om noen vet dette og kan finne linker til nedlasting for meg sp hadde det vært kjempe :)

Evt hvis svaret på dette står i andre tråder, men jeg fant bare link til 32bit versjonen.

Jeg lasta ned sp1 med windows uppdater i går.

tok ca 30 min til sammen

EDIT: Jeg har 64bit home premium

Skrevet

Samme som jeg har, men kan ikke skryte på meg at dette kommer til å gå på 30 min.

Har til nå brukt 10 min på 12% av en fil på 121mb. Det går rett og slett latterlig treigt.

Skrevet
Hva versjon har dere av klienten nå? Jeg har 1.0.2008.514

Hvor er det jeg kan finne det egentlig?

BTW når jeg logger in nå så ser det nesten ut som jeg kommer in men stopper på Noe sånn character piss

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...