Gå til innhold

AoC: Hvordan vet man at man er med i Early Access?


Anbefalte innlegg

Spørsmålet høres kanskje idiotisk ut, men jeg vil bare være sikker.

 

14. mai kl 09.01 fikk jeg EA koden fra Cdon, og registrerte meg med en eneste gang, og merket av for å betale de 40,- for å begynne 17. mai.

 

Har også lastet ned klienten, og hele spillet. Kun patchingen som mangler.

 

Men er det slik at FunCom sender ut e-poster til de som ikke fikk være med?

Eller er dette noe man må erfare selv?

 

På siden min står det at jeg skal begynne 17. mai, men etter alt jeg har lest så er jeg ikke sikker lenger. Så hvordan vet jeg at jeg fortsatt er med, og ikke blitt kastet ut :p ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om det står "approved" på betalingen inne på siden din, er du med :)

 

EDIT: Og hvis det står en lang tekst på førstesiden din om at du har blitt plukket ut + en link til download.

Endret av Swaxxo
Lenke til kommentar
Om det står "approved" på betalingen inne på siden din, er du med :)

 

EDIT: Og hvis det står en lang tekst på førstesiden din om at du har blitt plukket ut + en link til download.

 

wohooo :D da er jeg med!

 

Da er det bare å komme seg igjennom 17. mai og så sykemelde seg i noen uker fremover! :)

 

takk for hjelpen!

Endret av canavasman
Lenke til kommentar
Får ikkje alle som har bestilt preorder begynne å spille i dag?

Eg kjøpte preorder på cdon for nokken daga siden og eg har ikkje fått nokke tilbud om å betale 5 euro eller ka det var for å begynne å spille 17. mai

 

Da får du ikke spille i dag.. Man måtte betale 5 euro ekstra, og det var et begrenset tilbud.

Lenke til kommentar
Får ikkje alle som har bestilt preorder begynne å spille i dag?

Eg kjøpte preorder på cdon for nokken daga siden og eg har ikkje fått nokke tilbud om å betale 5 euro eller ka det var for å begynne å spille 17. mai

Nei, det at du kjøpte pre-order betydde automatisk ikkje at du fekk Earle Access. Du fekk berre MOGLEGHEITA til å begynne tidligare. Men dei har ikkje meir plass nå.

Lenke til kommentar

Forsøker å laste ned fra et annet sted nå.

 

Hvis jeg har forstått det riktig nå, så kan alle laste ned Early Access og installere det osv. Men for å kunne spille må brukerkontoen din har "tilgang". Stemmer dette?

 

Merker det er lenge siden jeg har spilt PC-spill. Dette blir mitt første møte med MMO på PC. Ble imponert over atmosfæren på Conan-festen på tirsdag, noe som virkelig gjorde at jeg fikk lysten på å prøve Conan. Gleder meg til kl 19 :)

 

Når jeg går inn på subscription details, får jeg opp følgende:

Early Access: Begins May, 17th 2008, Preorder: The Amazon Curved Bow, Pre-order: The Drinking Cape, Pre-order: The Ring of Acheron, Pre-order: The War Mammoth, Pre-order: The Killer Rhino, Age of Conan

 

Er det noen med skills her som kan fortelle meg hva disse tingene betyr?

Lenke til kommentar
Forsøker å laste ned fra et annet sted nå.

 

Hvis jeg har forstått det riktig nå, så kan alle laste ned Early Access og installere det osv. Men for å kunne spille må brukerkontoen din har "tilgang". Stemmer dette?

 

Merker det er lenge siden jeg har spilt PC-spill. Dette blir mitt første møte med MMO på PC. Ble imponert over atmosfæren på Conan-festen på tirsdag, noe som virkelig gjorde at jeg fikk lysten på å prøve Conan. Gleder meg til kl 19 :)

 

Når jeg går inn på subscription details, får jeg opp følgende:

Early Access: Begins May, 17th 2008, Preorder: The Amazon Curved Bow, Pre-order: The Drinking Cape, Pre-order: The Ring of Acheron, Pre-order: The War Mammoth, Pre-order: The Killer Rhino, Age of Conan

 

Er det noen med skills her som kan fortelle meg hva disse tingene betyr?

 

Da du har fåt lagd deg en charcter i spillet kan du skrive /claim

da vil du få alle de in-game itemene.

 

Curved Bow - en bue du kan bruke, veit ikke hvor bra den er

Drinking cape - en kappa som gjør at du drikker gratis øl på alle barer i hyboria

The ring of Acheron - en ring som gir deg 2 % mer XP.

War Mammoth - en combat mount, treig men sterk, bra til å rase murer med

Killer rhino - Svak men rask, bra til å drepe andre players med.

Lenke til kommentar
Hva i huleste...

 

jeg bestilte Collector's Ed. fra komplett, og fikk en kode som jeg har brukt til å registrere meg med. Har betalt fot early access og alt.

 

Men under Your Products står det hos meg

 

"Early Access: Begins May, 17th 2008, Pre-order: The War Mammoth, Age of Conan"

 

Samme her, Collectors fra Absoluttspill.no og har Early Access: Begins May, 17th 2008, Pre-order: The War Mammoth, Age of Conan.

 

 

Kanskje cdkeyen på collectors edition vil aktivere resten av itemsa?

Endret av Dobbelmoral
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...