Gå til innhold

Kamp om Maten

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det kan til tider gå hårdt for seg på fuglebrettet:

Kamp.jpg

Kamp1.jpg

Kamp2.jpg

Har i dette tilfellet valgt å legge ut 3 bilder siden jeg mener de hører sammen for å dekke hendelsen.

Endret av Snekker`n
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oh snap. Ikke langt unan øet det der nei. Bildene er tatt på riktig tidspiunkt, tror de hadde passet fint inn i en serie.

Skrevet

Her er historien så sterk at den totalt overskygger svakhetene i bildet. Jeg fikk en vond følelse i magen da jeg så det siste bildet. Selv om det er fuglebilder, så rørte de ved noe i meg. Dette er hverdagsdramatikk på sitt beste. Flott fanget!

Skrevet

Huff det der så ikek godt ut... Håper du ikke finner den død om et par dager, hodeskader hos fugler bruker ofte å få fatale slutter, men nå er det jo vår, lettere å skaffe seg mat.

Skrevet

Takk for tilbakemeldinger,skal følge med på foringsplassen å se om den dukker opp igjen,med det såret skulle den være grei å spore.

Når det gjelder svakheter i bildene,ja da tar jeg ikke det så tungt her fordi en får ikke mye tid på å tenke på sånt når en slik situasjon som dette oppstår.

Skrevet

Ikke mye svakheter i den der...kunne vært en fin serie for den Pinse-oppgaven vi hadde det der. Sørgelig hvor stygt såret den ser ut på siste bildet...fugle/dyreverdenen kan være hard også ja.

RandiA

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...