SunChaser Skrevet 16. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Vi er en gjeng med norske "RL" venner som rekruterer flere nordmenn til vårt age of conan laug. Vi blir å fokusere på levling selvfølgelig i starten, og når den tid kommer, blir det å få opp byen vår. Vi som er i lauget nå er 27 år og eldre, så her blir ikke det mye "lolz" og "pawnz" (GM er 52 faktisk). Vi blir noen lunde hardbarka, og spilte aktivt i wow, men ble lei på grunn av barna. Vi ser nå etter folk som er interesert i en guild med litt eldre klientell, 20 år og oppover. Det blir å kjøre instanser og leke seg i border kingdoms hele veien igjennom levelingen. Vi har planer om å leie oss ut som merchenaries i starten når vi har nådd 80 for å få inn litt valuta til å utvikle byen vår til det bedre (for dem som er interesert i det). Vi kommer ikke til å tvinge folk til å oppgi en fredag for å raide eller kjøre pvp i border kingdoms, om det ikke passer for DEG, man skal få spille spillet når det passer for hver enkelt, å ha det morsomt. Målet er å lage lauget til rundt 100 medlemmer i starten, for så og se om det trengst flere. Forum kommer opp om en uke, og ventrilo server kommer vi til å leie innen 2 uker, når vi har funnet ut hvor mange slotter vi skal registrere på den. Vi skal spille på ymir, som er en PvE server. Er DU interesert i å joine oss så bare skriv en PM på forumet, så skal eg notere deg ned på listen og reservere en plass til deg i lauget. PS(vi blir et internasjonalt guild, så engelsk blir hovedspråket som blir brukt i både laug praten og ventrilo) - Mvh oss i Einherjar Endret 16. mai 2008 av SunChaser Lenke til kommentar
L.. Skrevet 16. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2008 Eg er me. Om dere har plass. Lenke til kommentar
zarchon Skrevet 16. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2008 Dette virker som ett perfekt laug for min del.... Er selv midt i 30-åra, og på utkikk etter ett voksent laug... så skriv meg opp............. Lenke til kommentar
Amroth Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) hvilken servertype spiller dere på? EDIT: sorry, leste ikke ordentlig. PvE-server var det Endret 18. mai 2008 av Amroth Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 Så det er lite rom for en 18 åring altså? Synd, kunne tenkt meg å spille med litt eldre mennesker. Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 Interessant. Er selv 33 år, spiller Priest of Mitra på Ymir. Jeg er ute etter et guild som det du beskriver her. Skal se om jeg ikke får tatt kontakt med en av dere ingame i løpet av nærmeste fremtid. Har god erfaring fra tidligere spill og regner meg selv som Semi hardcore gamer. Spiller så og si hver dag, raider 3-4 kvelder i uken. Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 Høres interessant ut ja. Lenke til kommentar
Mooo Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Hvor mange medlemmer er dere nå? Mooo Lenke til kommentar
Redemius Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Interessant:) Er 22 år her og ser etter et modent laug. Kommer til fredag hvis det fortsatt er plass på serveren. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 dumt spørsmål men hva er en "laug"? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 "Laug" er vel det norske ordet på "guild" Lenke til kommentar
sPiGo Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Er også intressert om det er plass. Hadde vært fint om dere kunne oppgi in-game navnet til en av dere sånn at man evt kan ta kontakt. Lenke til kommentar
Malakai Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Høres gøy ut. Er i den aldersklassen selv . Pling på Lenke til kommentar
Chrichton Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Høres veldig interessant ut. Håper det ikke er fylt opp alt :-) Lenke til kommentar
Elezentros Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg er med.... Hvilken server er Lauget på? Selv spiller jeg på Windfury eller noe... Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Er dette samme Einherjar som på Fury? Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Blir gjerne med, 21 somre her Er lastebilsjåfør så jeg jobber ofte natta, så kan fort dukke opp til merkelige tider Spillet blir innkjøpt så fort det er mulig, men pcen må vurderes først om den må byttes ut, isåfall blir det ikke nøyaktig på fredagen det skjer, men kjapt Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg er bare 14 år men er det noen kjangs for at jeg an vere med? Lenke til kommentar
JBA Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Jeg er 14 år. Jeg er ikke "lolz" "pawnz" typen. Har erfaring med andre MMO spill. Jeg lover at ingen kommer til å høre at jeg er 14 på ventrilo. Kan jeg bli med? Endret 22. mai 2008 av JBA Lenke til kommentar
Trosten Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Hvilken server spiller dere på? Høres interresant ut dette. Selv spiller jeg på Wildsoul. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå