Gå til innhold

Ny Age of Conan laug rekruterer.


Anbefalte innlegg

Vi er en gjeng med norske "RL" venner som rekruterer flere nordmenn til vårt age of conan laug. Vi blir å fokusere på levling selvfølgelig i starten, og når den tid kommer, blir det å få opp byen vår. Vi som er i lauget nå er 27 år og eldre, så her blir ikke det mye "lolz" og "pawnz" (GM er 52 faktisk). Vi blir noen lunde hardbarka, og spilte aktivt i wow, men ble lei på grunn av barna. Vi ser nå etter folk som er interesert i en guild med litt eldre klientell, 20 år og oppover. Det blir å kjøre instanser og leke seg i border kingdoms hele veien igjennom levelingen. Vi har planer om å leie oss ut som merchenaries i starten når vi har nådd 80 for å få inn litt valuta til å utvikle byen vår til det bedre (for dem som er interesert i det). Vi kommer ikke til å tvinge folk til å oppgi en fredag for å raide eller kjøre pvp i border kingdoms, om det ikke passer for DEG, man skal få spille spillet når det passer for hver enkelt, å ha det morsomt.

 

Målet er å lage lauget til rundt 100 medlemmer i starten, for så og se om det trengst flere.

 

Forum kommer opp om en uke, og ventrilo server kommer vi til å leie innen 2 uker, når vi har funnet ut hvor mange slotter vi skal registrere på den.

Vi skal spille på ymir, som er en PvE server.

Er DU interesert i å joine oss så bare skriv en PM på forumet, så skal eg notere deg ned på listen og reservere en plass til deg i lauget.

 

PS(vi blir et internasjonalt guild, så engelsk blir hovedspråket som blir brukt i både laug praten og ventrilo)

 

- Mvh oss i Einherjar

Endret av SunChaser
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Interessant.

Er selv 33 år, spiller Priest of Mitra på Ymir.

Jeg er ute etter et guild som det du beskriver her.

Skal se om jeg ikke får tatt kontakt med en av dere ingame i løpet av nærmeste fremtid.

Har god erfaring fra tidligere spill og regner meg selv som Semi hardcore gamer. Spiller så og si hver dag, raider 3-4 kvelder i uken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...