Gå til innhold

AoC: Astoreth, der flest folk samles?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vennegjengen blir å samlest på Ymir, ser der er en del andre guilder som skal spille der også, greit med litt folk og konkuranse.

 

Blir ymir, siden det er en gud fra norsk mytelogi, og guilden heter Valhalla.

Dere som skal spille på ymir og mangler en guild, kan skrive meg en PM så skal eg reservere en plass til dere (eller om dere bare vil ha noe informasjon), til eldre dere er, til bedre er det :-)(guild mastern er 52:P) Blir ikke noen ultra hardcore guild, om man ikke gidder å spille et par dager, så er det greit, men vi som er venner i "RL" er aktive spillere, uten noe liv :p

Endret av SunChaser
Lenke til kommentar

Blir nok Ymir på meg. Har hatt en hektisk periode IRL, så har ikke fått studert guilds vs servers, så jeg tag'er en pre-hardcore dude fra wow-guildet mitt, og følger han til Ymir.

 

Kult å se at det blir såpass mange norske der., Dette blir stor moro., Er litt usikker på om jeg håper på drittvær 17.mai slik at man kan være inne å spille, eller finevær slik at man kan være ute, hirr hirr :ph34r:

Lenke til kommentar

Nå ser det ut i fra pollen på forumet vårt at guilden har skiftet fra Astoreth til Ymir.

 

Astoreth er ikke i serverlisten. Så vi velger Ymir som backup server.

 

PS: Fikk akkurat mekka character ingame før serverene gikk ned. Tror ikke helt det var meninga de skulle ha loggin oppe :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...