Gå til innhold

AoC: Et faction spørsmål.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt forvirret, ettersom jeg ikke har spilt beta enda, og ikke vet så mye om spillet. Når det gjelder factionene. Er det som Horde/Alliance på WoW, at de er motstridende, eller om de kan omgås hverandre? Har sett flere guilder som recruiter alle classer lzm, så jeg er nødt til å spørr :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vist jeg har forstått det rett er det alle mot alle. Ingen er slemme/snill her. Det velger du selv hvordan du vil spille.

Du kan drepe alle du treffer på vist du har en dårlig dag. ( på en pvp server)

Skrevet

Er ingen factions, men ffa pvp, altså at du kan kverke hvem som helst, uansett hvilken klasse eller rase de har, om du er på en pvp server.

Gjest medlem-105082
Skrevet

Alle er fiender, uansett rase. De som er samme rase som deg, som f.eks. Stygian, så kan du fortsatt angripe andre Stygians. Men du kan selvfølgelig igjen angripe de to andre rasene.

Skrevet

takk for kjappe svar :) det var slik jeg så forann meg da... da er guilds den eneste alliansen da? og selv mener jeg at jeg ikke har lest hvordan man skaper en guild. er det gjennom invites?

Skrevet
takk for kjappe svar :) det var slik jeg så forann meg da... da er guilds den eneste alliansen da? og selv mener jeg at jeg ikke har lest hvordan man skaper en guild. er det gjennom invites?

Har ikke sett noen informasjon om dette ennå, eneste je har hørt, er at man må være level 20 for å starte ett guild. (og igjen må guildmaster være lvl 40 for å kjøpe tomt til en Guild-by)

Skrevet (endret)

1: Du må være lvl 20 for og create guild

2: det er helt gratis

3: Guild byer koster resources som du gatherer rundt om kring

4: Du må være minst 24 stk i guilden for at en guildBY skal creates (tror jeg det var)

5: det er 3 tiers, ditt keep blir sterkere for hver tier, og du kan også oppgradere diverse ting i byen din for hver tier.

6: Får du opp mur rundt byen din + en gate, kan du bestemme selv hvem som skal slippe inn og hvem som ikke skal slippe inn (eller noe liknende opplegg:P)

hvertfall ca det jeg har fått med meg xD

edit: Du må være 24 for at en guild CITY skal creates.. sorry ^^

Endret av omglolwtfisthis
Skrevet

Ja det blir player created byer, som ikke kan ødelegges i siege av andre spillere, men av NPCs. Man må ha en by for å ta over en battlekeep i BK. Som er siege

Skrevet

Mye moro ute og går her altså, men disse greiene med byer er jo reservert for guilds da (hint hint, join vår ;)).

Alle guild byer er også åpne for andre spillere, som kan komme inn og benytte seg av tjenester i byen (Potensiellt smart trekk, da dette kan få folk litt spredt unna de store by-kjernene som i dårlg lagde MMO'er (som WoW) clutter'er opp serveren og lager massiv lag i små omeråder. (husker innflyvningen til Orgrimmar på serveren min tok 5-10 min når det var mye liv, selve flyturen tok vel 20-25 sek. :p)

Skrevet
NPC byer er nok safezones

Ikke med mindre de har gjort om på det i release, i forhold til beta. Forvent å bli ganket mens du er i dialog med questgivers... :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...