Trond. Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Hi, jeg har gjort den del questa, og da har noen mistet livet sitt og er dau. Så til pointet: Det er irriterende å se døde folk overalt etter at det har skjedd noe, så er det mulig å fjerne dem? F.eks. det kom et angrep til Weynon Priori under main questet, men under angrepet døde en monk/prest. Den monken/presten ligger der fortsatt selv om det har gått uker etter hendelsen. Han er bare en av mange hendelser i hele landet... er det en mulighet for å fjerne de døde kroppene? Spiller på X-box 360.
Rescue me Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Hørtes litt rart ut. Tror ikke jeg har opplevd noe lignende når jeg har spilt, alle likene har forsvunnet av seg selv. Nå er det ganske lenge siden jeg spilte sist så kan hende jeg husker feil, men jeg er rimelig sikker.
Dvil Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Hi, jeg har gjort den del questa, og da har noen mistet livet sitt og er dau.Så til pointet: Det er irriterende å se døde folk overalt etter at det har skjedd noe, så er det mulig å fjerne dem? F.eks. det kom et angrep til Weynon Priori under main questet, men under angrepet døde en monk/prest. Den monken/presten ligger der fortsatt selv om det har gått uker etter hendelsen. Han er bare en av mange hendelser i hele landet... er det en mulighet for å fjerne de døde kroppene? Spiller på X-box 360. det kom en patch/autoupdate for lenge siden som fikser dette.Har du logget deg på live(med spillet i)så skal dette ordne seg.Likene skal da forsvinne innen etpar dager sånn ca.
Trond. Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Skrevet 16. mai 2008 Kunne ikke finne noe update på live sist jeg var online
St0neCld Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Jeg har lastet ned alt av patcher osv... men, en wood elf som jeg drepte i Skingard er der fremdeles. Men jeg spiller ikke Oblvion så ofte lenger så det er ikke noe problem
Ball3 Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Jeg har lastet ned alt av patcher osv... men, en wood elf som jeg drepte i Skingard er der fremdeles. Men jeg spiller ikke Oblvion så ofte lenger så det er ikke noe problem sikkert fordi det har med paranoia questet å gjøre.
St0neCld Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 Det har det, ja. Husker godt at han "dud'n" ble jaget gjennom hele byen av guarder
AnBa Skrevet 31. mai 2008 Skrevet 31. mai 2008 Jeg har samme problemet med ei dame i Bruma som viste seg å være med i den kulten som drepte Emperor. Forsvinner aldri, har gått rundt 40 dager IG siden jeg drepte henne.
larsmessi Skrevet 31. mai 2008 Skrevet 31. mai 2008 Hei!Er det noen som har koder til gta vice city stories på PSP?
aspic Skrevet 31. mai 2008 Skrevet 31. mai 2008 Hei!Er det noen som har koder til gta vice city stories på PSP? Ny på forumet, kva? Prøve her du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå