Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Audiomoods Big Twin - erfaringer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei det gjør jeg nok ikke heller, som regel får man det man betaler for, men dette vil uansett ikke være drømmestereoen. Ønsker bare å få en bekreftelse på det. Er det helt håpløst, kjøper jeg det selvsagt ikke. :) Noen som har erfaringer med Audiomoods generelt sett da?

Lenke til kommentar

- tror du Audiomoods ønsker å gjøre en innsats for at du skal få kjøpe så god lyd som overhodet mulig for pengene du har til rådighet, eller tror du de har sveivet igang et konsept ala Proson, Vampire, A/D/S, UScarvor +++ for å kunne tjene lette penger fra folk som ikke har så mye peiling på bilstereo?

 

- tror du produktene på noen som helst måte er produsert etter Audiomoods spesifikasjoner og krav, eller tror du de har valgt ut produkter som ser ok ut fra produsentens nettsider og de tror vil selge bra?

 

Dette er et fjaseprodukt, i likhet med svært mye annet billig rukkel på markedet. Enkelt og greit. Jeg sier ikke at det vil spille helt grusomt, eller at noen ikke kan bli fornøyd i forhold til prisen man gir. Markedet generelt har bare så uendelig mye bedre av at folk legger pengene sine i produkter som gagner markedet istedetfor å bryte det ned.

Lenke til kommentar

Jeg er alldeles enig i at billig godt kan være bra, men det er langt oftere tilfelle hos kunnskapsrike produsenter som gjør en bevisst innsats for å øke ytelsen. Hos produsenter som "spyr" ut produkter basert på utseende og pris er det veldig mye lenger mellom godbitene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...