Gå til innhold

37" Zepto full HD og veggfeste og frakt 6371


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Satt akkurat og vurderte denne tv'n jeg også, er det noen som har erfaringer med denne??

DVB-T tuner, er det en tuner som kan benyttes i forbindelse med det nye digitale bakkenettet?

Jeg ser at kontrast er oppgitt til 1800:1, dette er jo en god del lavere enn hva andre tv'er opererer med, har det mye å si?

Lenke til kommentar
Satt akkurat og vurderte denne tv'n jeg også, er det noen som har erfaringer med denne??

DVB-T tuner, er det en tuner som kan benyttes i forbindelse med det nye digitale bakkenettet?

Jeg ser at kontrast er oppgitt til 1800:1, dette er jo en god del lavere enn hva andre tv'er opererer med, har det mye å si?

DVB-tuneren støtter neppe mpeg-4, sannsynligvis bare mpeg-2, og funker dermed fint i svensk og dansk bakkenett etc. men ikke norsk. Zepto er i alle fall ikke på lista over tunere godkjent av ntv og rikstv.

 

Kontrast på 1800:1 er meget bra på en LCD-TV, dersom det er panelets reelle kontrast. Men her står det dynamisk kontrast 1800:1, det var uvanlig lavt og nesten så man kan misktenke en trykkfeil?

Endret av Svinks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...