Gå til innhold

Hva syns dere om "A sense of purpose"?


The Lulz

Anbefalte innlegg

Hva syns forumfolket om In Flames' nyeste album A sense of purpose?

 

Selv syns jeg det er småkjedelig. Bare de færreste sangene som gir meg lyst til å haedbange :p Anders sine whinete vokaler er jævlige. Synginga på The chosen pesimist er helt elendig. Slutten er dog episk!

 

Mine favorittsanger er: A mirror's truth og Move through me

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er som erlenmeyer sier, de har forandra seg, til min menig bra, jeg liker det nye albumey bra, de er litt mer chill aktig, og vocalen på the chosen pesimist høres litt "skrapa" opp ut, men det er en bra sang,

 

liker the mirror's truth og i am the highway best.

Lenke til kommentar

Flere enn meg som hater gitarlyden på introen til I am the highway? Hater den :thumbdown:

 

Jeg syns Disconnected også er en ganske kul sang, men introriffet er latterlig kjedelig. :p Elsker den lille gitarsaken før refrengene. Spesielt siste! Lyricsa er litt teit da, "I feel like shit, but at least I feel something". Jaja..

Lenke til kommentar

Til sammenligning med det gamle In Flames syns jeg A Sense of Purpose blir bare latterlig kjedelig. Blasse ensformige sanger med uinspirerte sangtekster, i tillegg til at Fridens growl nå høres helt ødelagt ut (og ikke på en god måte).

 

Får vel sette meg ned med Whoracle og mimre over gode gamle dager. :roll:

Endret av dir3
Lenke til kommentar

Come Clarity gruser dette albumet til de grader, mye mer trøkk, tøffere refreng, bedre og mye råere gitar riffer. Jeg liker stemmen hans bedre på Come Clarity også..

 

Dette albumet har mye mer ensformige riffer, syns stemmen hans er mye svakere og har mye mindre trøkk enn det han har på Come Clarity. Men når det er sagt så har de mange gode sanger på det nye albumet også. Min personlige favoritt er Alias. Drenched In Fear er også ganske rå...

 

Men generelt syns jeg dette er et mye svakere album enn Come Clarity.

Lenke til kommentar
Vokalen til Anders er mye mer aggressiv nå enn på CC.

Vokalen til Anders på Take this life er mer aggresiv enn hele A sense of purpose til sammen :roll:

 

De fleste riffene på ASOP er elendige syns jeg. The Mirror's truth og disconnected har begge utrolig kjedelige introriff.

Endret av ErlenmeyerFlask
Lenke til kommentar

Albumet er stort sett som forventet. In Flames har sett bedre dager, men de duger fortsatt litt. The Chosen Pessimist er høydepunktet for min del. Drenched in Fear fungerer også bra. Ekstrasangene på EP-en holder etter min mening høyere kvalitet enn det meste på albumet.

 

6,5/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...