Aizen Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 Som tråden sier tenker egentligt på ett spill som er lett men også stoooort å kjekt gratis seff:P Second life er ganske lettvint med tanke på størrelse å slik:D men hadde vert kjekt med ett som feks diablo eller wow bare gratis:D men uansett: Gratis lettvint (grafikk eller gameplay) stort
Bjonski Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 Diablo koster da vel ikke penger? (utenom butikkpris)
Aizen Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Skrevet 12. mai 2008 Diablo koster da vel ikke penger? (utenom butikkpris) Er sant det men jeg sa MMORPG spill;P
Bjonski Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 Da forstår jeg ikke hvorfor du nevnte Diablo; men hadde vert kjekt med ett som feks diablo eller wow bare gratis:D
Exxia Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 Han mener nok at et spill som Diablo kunne passet godt, men at det er online. Selv har jeg aldri prøvd Diablo.
Enceladus Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 (endret) Er ikke Mythos gratis? http://www.gamer.no/videoer/5115 Det er jo utviklere fra Diablo og Hellgate London som står bak tror jeg. Så burde være temmelig aktuelt Edit: http://www.mythos.com/ Endret 13. mai 2008 av Mr. Gnom
vikingkylling Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 Guild Wars. Ja, det koster litt i innkjøpt, men ellers kan du spille så lenge du vil helt gratis. Ellers har vi en del asiatiske MMORPG'er som Sword Of The New World, Cabal Online, 9Dragons, Eudragon og hva de nå heter alle sammen. Alle er helt gratis å laste ned og spille. Den eneste haken er at du har mulighet til å kjøpe ting for ekte penger i noen av dem, men det er selvsagt frivillig.
Exxia Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 Diablo er både online og singelplayer. Oh det viste jeg ikke. -Sorry
zennox Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 Etter oppfordring fra han over her har jeg sjekka ut Mythos. Det virker dritbra, men har ikke fått skaffa betakey enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå