Gå til innhold

Kjøpe mobil fra dealextreme


Anbefalte innlegg

Jeg kom over denne telefonen på dealextreme.com og lurer på om denne telefonen er noe bra.

 

Om noen har erfaringer med produsenten eller andre lignende produsenter, den har jo ikke tilgang til 36, edge eller wifi noe som er dumt da men utifra prisen og det du får med er det jo en grei telefon?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merkelig liten sak, synes jeg. Det står at den kjører Windows Mobile 5 Smartphone og utfra bildene kan det se ut som det stemmer. Isåfalle r det den første Windows Mobile Smartphone jeg har sett eller hørt om som har touch skjerm. Trodde at hovedforskjellen mellom Smartphone og Pocket PC var at kun Pocket PC hadde støtte for touch screen?

 

I tillegg står det bl.a. at telefonen har skjerm med 260k farger. Husker jeg ikke helt feil, så størtter ikke Windows Mobile så mange farger (hvertfall tilhører det sjeldenhetene når det gjelder WM 5).

 

Veldig hyggelig pris på telefonen, men jeg ville, som du skjønner, styrt unna. Mange greie telefoner som mangler 3G, EDGE og wifi, men jeg skjønner ikke helt greia med å ha en Windows Mobile-telefon hvis man ikke skal bruke til internett, e-post etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...