Gå til innhold

Dette med å Spise Kiwi Med skall


Anbefalte innlegg

Siden jeg har vært en dritt unge så har jeg spist Kiwi med skall på, Hører flere som sier til meg at det er farlig... men jeg får jo aldri vondt i magen eller kjenner noe ubehag, jeg googla litt i sta.. men fant ikke det jeg lurte på..

 

Noen som har noen inspill her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når jeg tålte Kiwi, delte jeg kiwien i to, og spiste med skje det som skal spises nni, og kasta skallet, er jo det som er normalt...men spessielt farlig tror jeg det ikke er, bare uvanlig å spise hårete skall til vanlig lissom xD

 

 

Hehe takker:) Nei jeg synes det er så stress og måtte dele den i 2 og ta fram skje og greier:) Heter hele dritten som et eple jeg:) Første gangen da jeg spiste kiwi med skall på. så husker jeg at det kilte i halsen.. men nå er jeg så vant med det:) Er jo mange som skreller skallet på eple også da:) og noen spiser med skall:)

 

Noen flere som eter Kiwi med skall?

Lenke til kommentar
Har ikke spist så mye kiwi siden jeg syns det er litt stress å dele den og bruke skje sov..

Men nå skal jeg prøve din metode :thumbup:

 

 

Bra:D kiwi som er så godt og så sundt :D ja det blir litt kjedelig å eta Kiwi når du må Gjøre så mye med den før du kan eta den... Først Kutten den i 2.. så må du ha skje.. så må du sitte å Grave og kansje søle utover hele gulvet eller deg selv:) hehe

Lenke til kommentar

Bah, ekte menn stapper hele kiwi'en i kjeften, gjør litt tungegymnastikk og trekker skallet utigjen renplukket... :tease:

 

edit: særlig appetittelig kan jeg ikke tenke meg det er, men du klarer det jo, så det er vel ikke så farlig. Om det er noen risiko med det må vel evt. være at det kan være endel sprøytestoffer utpå?

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...