Gå til innhold

AoC: Nedlasting i gang


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så lenge du har en account og har betalt for Early Access så går det fint ann å downloade den som har blitt lagt ut her, uten å ha fått en link av FC.

 

Nei, det er ikke den samme som ble lagt ut tidligere. nAd(han som lasta opp), lasta opp den klienten han lasta ned fra FC.

Lenke til kommentar

Går DL speed opp etterhvert på early-access downloaderen?

Sitter på en 20000/20000kbbit/s linje og har fantastiske 165 kb/s...

Noen som har erfaringer? Om dette er alt den klarer å utnytte av linja må jeg si meg skuffa :p

Lenke til kommentar
Går DL speed opp etterhvert på early-access downloaderen?

Sitter på en 20000/20000kbbit/s linje og har fantastiske 165 kb/s...

Noen som har erfaringer? Om dette er alt den klarer å utnytte av linja må jeg si meg skuffa :p

 

 

Er ikke så stress da, 165 kbs er nok til at den er ferdig 17. mai :)

Lenke til kommentar
Går DL speed opp etterhvert på early-access downloaderen?

Sitter på en 20000/20000kbbit/s linje og har fantastiske 165 kb/s...

Noen som har erfaringer? Om dette er alt den klarer å utnytte av linja må jeg si meg skuffa :p

 

Etter å ha restarta nedlasteren et par ganger gikk jeg fra 300 kb/s til 650 kb/s.

 

Virker som dette er helt tilfeldig, noen ganger når jeg restarta gikk hastigheten opp, mens andre ganger gikk den ned.

Lenke til kommentar
Gjest member-97590
starta nedlastingen på min bærbare selv. siden den stasjonære er ødelagt. men er det da mulig for meg og laste ned på den bærbare og kopiere over fra den bærbare til min stasjonære, for så og spille den 17?

 

Ville overraske meg om det ikkje funka. Skjønner ikkje noen grunn til at det ikkje skulle gå.

 

Selv sitter eg med rundt 160-170kb/s. Lot den stå på i natt så har kommet nesten halveis.

Lenke til kommentar
starta nedlastingen på min bærbare selv. siden den stasjonære er ødelagt. men er det da mulig for meg og laste ned på den bærbare og kopiere over fra den bærbare til min stasjonære, for så og spille den 17?

 

Ville overraske meg om det ikkje funka. Skjønner ikkje noen grunn til at det ikkje skulle gå.

 

Selv sitter eg med rundt 160-170kb/s. Lot den stå på i natt så har kommet nesten halveis.

 

 

Kan bekrefte dette. Lastet ned på min stasjonære og installerte, har så kopiert den over til laptopen og sitter og installerer nå. Går helt fint det.

 

 

*EDIT* er ferdig å installere på laptopen :D

Synd det ikke går an å logge inn.

Endret av vgard
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...