suzpaz Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 Hørt mye om at man får SMS'er med biler man skal stjele. Har spilt gjennom spillet og er på 88%..... Når i alle dager får man SMS'er med det?
Poseboen Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 Har ikke hørt om no sms, men du får mails av Brucie som ber deg om å stjele biler.
Essem Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 Jeg har bare fått mail, ja... Kanskje du må gå inn på noe valg på en av kontaktene.
Bastian90 Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Man skal ha fått en sms også, jeg har fått det. Er bilde av en motorsykkel og litt landskap bak, tror det er meninga at man skal se hvor det er siden man ikke får noen ikoner på minimap. Ble for vanskelig for meg, har ikke funnet den enda..!
b-real Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)
OgnOmm Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Du får telefon fra Brucie når du er kamerat med han om at en fyr han kjenner vil ha deg til å stjele biler. Han sender sms med bilde og beskrivelse.
Ferchie Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Hmm.. kanskje man skal begynne å gå gjennom Messenges da! har brukt den guiden man får i mail til å finne de bilene, men han ikke funnet en eneste..
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Jeg fant en utenfor kirken, skulle stjele en Corquette av en prest, og hadde tatt den. Men så var det en sånn friend, denne gangen hun jenta som holdt på med metamfetamin(du kunne se det i fjeset, mener hun sa det også.) Så da skulle jeg hjelpe henne, når jeg skulle begynne var bilen borte Siden der har jeg ikke hørt fra Stevie, og han er ikke i kontakt lista mi.
Isbilen Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Har fått en SMS av Stevie, men er det alt? Må man lete selv?
Skagen Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Innlegg som går på reaksjon på moderering er fjernet. Dette for å unngå at tilbakemeldinger blir spredd rundt på hele forumet, da det gjør det særdeles uoversiktlig for moderatorteamet og forumstyret å oppdage tilbakemeldingen. I tillegg er ikke moderering emnet for denne tråden. Er man uenig i moderering så kan man sende en pm til den aktuelle moderator. Eventuelt moderatoren eller klag moderator inn for forumstyret på e-post [email protected]. Da vil en administrator behandle saken og gi deg en tilbakemelding. Tilbkameldinger som går på det generelle (eksempelvis retningslinjer) kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Vi oppfordrer alle til å komme med innspill og tilbakemeldinger, men det må gjøres på riktig måte. Bevisst forsøk på å undergrave en moderators autoritet vil bli slått hardt ned på og brukere frarådes sterkt å gjøre det. Vi håper dere viser forståelse for dette. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet
raid2 Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Allright.. Først må du sjekke mailen din, og se på beskjedene fra Brucie, deretter svarer du på mailen og får en prikk på kartet hvor bilen er. Dette gjør du en 10-20 ganger til du får beskjed om at du er ferdig.. Etter en liten stund så får du en SMS fra Stevie som ønsker noen biler. Merk at du må gjøre noen visse oppdrag før du får SMS-en. Se her for forklaringer og beskrivelser.
Eremal Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Du trenger ikke å ta mail-bilene for å få smsene. Smsen får du ca. 45% ut i spillet (dersom du bare gjør missions). Det er en liten stund etter du har kommet til 3. øya. Du får dog smsene tidligere dersom du gjør mail-bilene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå