oslo121 Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 (endret) hvilke skal jeg drepe for å få lengst og best historie?? Dwayne eller Playboy X? tips? erfaringer? Endret 9. mai 2008 av Zeph
Cxz Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 Hva med å bruke spoiler? Å i det hele tatt skrive den emnetittelen du gjør er lavmål, og jeg håper du skifter både emnetittel og innhold i selve tråden. Det ødela ikke for meg, men det er sikkert andre som ikke har kommet så langt. For å svare på spørsmålet ditt: Dreper du Dwayne gir Playboy deg 20.000 og kaller deg en kaldblodig morder. Dreper du Playboy får du Dwayne som venn og får safehuset til Playboy.
Zeph Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 Spoiler lagt til, vennligst bruk det ved spørsmål som dette, som tråden sto kunne folk få vite kva som skjer utan i det heile tatt å gå inn på tråden.
And.rs Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 (endret) Når du blir venn med Dwayne kan du ringe når som helst og få backup hjelp av to stk. Endret 9. mai 2008 av ReSSaA
MatsAndreassen Skrevet 11. mai 2008 Skrevet 11. mai 2008 Ikke drep "D" Han er faktisk utrolig kul, og sier mye artig. Det er han andre som er irriterende, og du får faktisk ingen ting for å hjelpe han.
Joananas Skrevet 11. mai 2008 Skrevet 11. mai 2008 jeg knerta Playboy, angrer ikke ett sekund. fikk luksus-suiten hans og fjernet den korrupte tullingen fra gatene. RPG-sett så var det riktig valg for meg
Bjorn Ole Skrevet 11. mai 2008 Skrevet 11. mai 2008 Playboy gir opp en skikkelig fight, med jakt og alt. Mens Dwayne er så deppa at det ser ut som det ikke spiller noen rolle uansett om han lever eller dør. Uansett, pengene du får av Playboy er lite med tanke på at du vil tjene mye mer senere i spillet. (logisk) 20.000 er veldig lite og. Er en RPG med 2 skudd...
doffen45 Skrevet 11. mai 2008 Skrevet 11. mai 2008 Drepte han som de fleste her ser ut til å ha tatt. Hjalp ikke meg noe serlig, fikk aldri samtalen med playboy og heller ikke pengene.
Multekrem Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Hva har skjedd hos dere andre som drepte Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Dwayne, Her har det ikke skjedd noenting, bare svimer rundt å driver dank uten å få noen nye oppdrag. Har ringt hele kontaktlisten ørten ganger, men kommer ikke videre, hadde satt stor pris på svar, og eventuelle forslag til hvorfor jeg ikke kommer videre
suzpaz Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Noen ganger må du bare gjøre flere missions fra hovedmissions for å få telefoner fra andre venner
Multekrem Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Er ingen flere hovedmissions på kartet... bare symboler for strip club, dart, internett restauranter, burger shot osv. Har spilt til 37%
Liquidant Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Hjelp ang. loading. Jeg presterte å drepe Dwayne, men angret veldig på dette så loadet til siste save. Playboy X har enda ikke ringt meg, men han er fortsatt på kontaktlista mi. Husker dog ikke om Dwayne var på kontaktlista mi, men han er borte vekk. Jeg loada jo til en save FØR jeg drepte en av de! Dette er horribelt... Noen som har opplevd det samme?
Eremal Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Loada du autosave? For den saver jo etter hvert mission.. Og dette er jo også et mission..
Nonsens Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Er ingen flere hovedmissions på kartet... bare symboler for strip club, dart, internett restauranter, burger shot osv. Har spilt til 37% Underhold vennene dine litt (altså kontaktene i tlf) så kanskje ting åpner seg
f(x) Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Darko - That Special Someone: Bør jeg drepe Darko? Fordeler / ulemper?
Zeph Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Darko - That Special Someone: Bør jeg drepe Darko? Fordeler / ulemper? Det har ingen betydning for resten av spelet, kun litt dialog som er forskjellig
greog Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Darko - That Special Someone: jeg ville ha latt Darko leve, da blir du gladere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå