Gå til innhold

Druid, solo onyxia?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
ALRIGHT! Saken har plutselig tatt en helt annen vending.

Denne videoen ble lagt til i går av en paladin som soloer Onyxia. Ikke noe tull, ikke noen teammates som hjelper med warder, ingenting. World first solo Onyxia med 1 person i instancen.

http://warcraftmovies.com/movieview.php?id=77021

Var jo akkurat det samme som de tidligere druid videoene, bare at han ikke får en warder add. Både druids og palas kan uten store problemer ta onyxia solo hvis det ikke kommer warder. Flaks for han at warder ikke addet når han frapset det så han kunne få masse "LOLZ F1R57 LEGIT KILL" osv :)

Hvis noen mener det er mer "solo" enn de andre, så kan de vel forsåvidt ta seg en bolle. Hadde warder addet her hadde han aldri greid det.

Skrevet
ALRIGHT! Saken har plutselig tatt en helt annen vending.

Denne videoen ble lagt til i går av en paladin som soloer Onyxia. Ikke noe tull, ikke noen teammates som hjelper med warder, ingenting. World first solo Onyxia med 1 person i instancen.

http://warcraftmovies.com/movieview.php?id=77021

Var jo akkurat det samme som de tidligere druid videoene, bare at han ikke får en warder add. Både druids og palas kan uten store problemer ta onyxia solo hvis det ikke kommer warder. Flaks for han at warder ikke addet når han frapset det så han kunne få masse "LOLZ F1R57 LEGIT KILL" osv :)

Hvis noen mener det er mer "solo" enn de andre, så kan de vel forsåvidt ta seg en bolle. Hadde warder addet her hadde han aldri greid det.

Blir for mye rundt grøten her. Han var førstemann til å soloe Onyxia. Punktum.

Skrevet
Blir for mye rundt grøten her. Han var førstemann til å soloe Onyxia. Punktum.

Etter din mening ja, for alt vi vet kan han ha invitet flere folk fra han kuttet i P1 til han begynte på P2 slik at han fjernet warden før P2. Etter _min_ mening er dette 2. solo kill, men flott at han viser at palas kan gjøre det samme.

Skrevet

Druiden soloet først.

Det han gjorde med hunteren var HELT legit, og bare på grunn av en feil i scriptinga til Blizzard.

Det eneste paladinen gjorde bedre var å ha mer flaks.

Skrevet
Druiden soloet først.

Det han gjorde med hunteren var HELT legit, og bare på grunn av en feil i scriptinga til Blizzard.

Det eneste paladinen gjorde bedre var å ha mer flaks.

Javel, men vi kan ikke vurdere encounteret etter slik det hadde vært om den feilen ikke var der når den er der. Den skal kanskje ikke være der, men den ER der, og den gjør det hele vanskeligere. Poenget mitt er at druiden ikke kunne ha gjort det uten den hunteren på gruppa, og da blir encounteret mye vanskeligere.

Men jeg forstår hva du mener, og det blir opptil hver enkelt å dømme om det var en solo kill.

Skrevet
Druiden soloet først.

Druiden tok henne ikke alene. Han klarte ikke kampen alene samlet sett og skal man være pirkete, så tok han ikke engang Ony alene, da kompanjongen delte skaden fra henne mens han var aktiv. Flaks og uflaks er helt uinteressant her. Hva druiden kunne klart dersom omatte er også helt uinteressant nå som noen har tatt henne solo.

Dersom ingen andre hadde klart det palaen gjorde, så la gå, men nå er det bevist at et ekte solokill er mulig ved at noen gjorde det, ikke bare sa hvordan det kanskje kunne la seg gjøre. Skal noen ha æren for å ha gjordt det først, så er det ingen tvil om at palaen vant.

Skrevet

Haha, nei.

På første forsøket brukte paladinen tre timer.

På det han frapset brukte han vel litt over to.

Jeg og en kompis kjørte onyxia to mann for et par dager siden, og det tok 45 min. Vi fikk warden spawn. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...