Gå til innhold

Spille GTA IV på en annen profil(X360)


Essem

Anbefalte innlegg

Siden jeg mister gamescoren når jeg bruker cheats, vil jeg ikke bruke det i spillet. Men hvis jeg vil bruke cheats og bare kødde rundt, kan jeg da gjøre det hvis jeg oppretter en ny profil? Hvis jeg oppretter en egen profil og starter spillet på nytt da, vil det har noen innvirkning på de savene jeg allerede har? Og vil det ha noen innvirkning på gamescoren på den profilen jeg spiller seriøst på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-160666

Vist du lager ny profil mister du all gamerscoren. Spiller du med cheats på den du har mister du ingenting. Bare at du vil ikke få den høyere ;)

Lenke til kommentar

Greit... Men jeg mister ikke fremgangen jeg har gjort på den profilen jeg spiller på nå? Og hvis jeg spiller på den profilen jeg bruker nå og ikke saver etter at jeg har brukt cheats, vil jeg da kunne få flere achievements senere?

Lenke til kommentar

Er det for mange spørsmål til at noen gidder å svare?

 

For å oppsumere litt:

Hvis jeg kødder rundt med cheats når jeg spiller, men ikke lagrer. Vil jeg stoppe gamescoren?

Og hvis jeg starter en ny historie på en ny profil, vil den ha noen som helst innvirkning på fremgangen på den første profilen?

Lenke til kommentar

Det er bare å lage en ny save som du løper rundt å cheater så mye du vil på, og gå tilbake på den du ikke har cheata på om du vil ha achievements. Dessuten stopper ikke en cheat alle achievements, den stopper bare de som har noe med den cheaten du brukte å gjør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...