BadSmile Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 (endret) I Source, når jeg er inne på A i Nuke, så ser jeg ikke folka som står inni det rommet øverst (husker ikke hva det kalles). Det er umulig å se dem pga det skinner støv ned fra vinduene. Noen som har peiling på åssen jeg får bort det tåka, eller støvet? Må vel finnes ett eller annet script for å få fjerna det? Endret 8. mai 2008 av BadSmile
TrueNo Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 I Source, når jeg er inne på A i Nuke, så ser jeg ikke folka som står inni det rommet øverst (husker ikke hva det kalles). Det er umulig å se dem pga det skinner støv ned fra vinduene. Noen som har peiling på åssen jeg får bort det tåka, eller støvet? Må vel finnes ett eller annet script for å få fjerna det? Kan du ta et screenshot? Det hadde vært kjekt. Det du kan prøve er å gå inn i Options->Video->Advanced->Og skru av Dynamic ett ellerannet. Jeg husker ikke hva som sto der, og jeg orker ikke installere source bare for å svare
vStyle Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 High Dynamic Range (HDR)* Tror det skulle gå. HDR er helt ubrukelig uansett, i hvert fall hvis du spiller kompetitivt.
BadSmile Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Skrevet 10. mai 2008 (endret) Jeg har skrudd alt ned inne på options men er like ille enna. Endret 11. mai 2008 av BadSmile
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå