Gå til innhold

Gatefoto, nytt portrett


Anbefalte innlegg

Denne mannen selger megafon. Det er det samme som =oslo. Jeg snakket endel med han før jeg satt igang, og tok bilder. Fikk en god tone. Og han er den roligste mannen jeg noengang har tatt bilder av. Føler noe av det kommer frem her. Itilegg liker jeg hans utrykk.

 

Bilde synes eg passer bra i BW, og eg vil ha all mulig feedback, men ikkje krangle, og ha offtopic ting her! Håper det lar seg gjøre, og at dere kommer med gode innspill i mitt videre arbeid.

 

 

 

kom gjerne med innspill til redigeringen. Har brukt lightroom i 2 uker aktivt no, og liker endel av bildene jeg får lekt meg frem til. Er utsnittet bra? Har jeg dradd for hardt i BW spakene, OSV?

 

La meg bare til slutt oppfordre alle å behandle alle folk med stor respekt, enten man sitter på toppen, eller er lavere nede på rangstigen!

post-148423-1210272768_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

liker det slitne ansiktsuttrykket

mann som har opplevd sitt gjennom live vil jeg tru

verri nais

 

hørte forresten på Cohen nå nettopp

 

When I am not this hunchback that you see,

I sleep beneath the golden hill.

 

syntes det var passende

Endret av viga
Lenke til kommentar

takk. om noen har lyst eller gnist til det, føl dere fri til å editere så kanskje jeg lærer noe, og andre med meg. Jeg har gode grunner til å redigere bilde slik jeg har gjort det. Ville ha frem mest mulig, og lage det litt dramatisk. Men i andres øyner kan det være BOSS, men jeg føler sterkt for dette bilde akkruat no

Lenke til kommentar

BW bringer fram skygger rundt øynene og munnviken

syns ikke det trenger mye red. for å si det sånn

kanskje fått frem skyggen enda mer?

nå er jo ikke jeg no fotograf da, så kan veldig lite med lys og diverse

 

farge kun på øynene?

ser kanskje litt dumt ut hm..

Lenke til kommentar
Gleder meg til å se en ny versjon av bildet ;)

 

hei. har lagt ut noen bilder av samme mann her. Du ser det bilde som har helt likt utsnitt, og noen litt andre poseringer. Dette var det beste jeg klarte på stående fot i lightroom. Photoshop får vi ta imorgen, men har fått noen tips på veien, og bensin til å drive på videre.

 

http://picasaweb.google.no/akleppesto/PortretterNY

Lenke til kommentar
takk for en uforglemmelig dag. Dette bilde ble i første svar slaktet, mens samme person ga god kritikk til bilde av en hund.(et bilde som var mat, uten liv, lyst eller mening)

Er det rart jeg elsker fotografering?

 

bare en liten avstikker! :-)

 

.... Tåler du ikke kritikk så får du bare la det være.

 

Jeg synes også det ble litt for store kontraster.. Kinnene er for lyse.

 

Ellers ble det et meget bra portrett. Kanskje litt uoriginalt, men jeg elsker slike bilder uansett...

Endret av Aak1
Lenke til kommentar
takk for en uforglemmelig dag. Dette bilde ble i første svar slaktet, mens samme person ga god kritikk til bilde av en hund.(et bilde som var mat, uten liv, lyst eller mening)

Er det rart jeg elsker fotografering?

 

bare en liten avstikker! :-)

 

.... Tåler du ikke kritikk så får du bare la det være.

 

Jeg synes også det ble litt for store kontraster.. Kinnene er for lyse.

 

takk for det. klarer meg uten en linja med visvas ja, om du lurte på det. men klarer meg ikkje uten den fine feedbacken og tipsene som andre har gitt.

 

At jeg er alene om å se humoren i det over, så får det så være.

Lenke til kommentar
takk for en uforglemmelig dag. Dette bilde ble i første svar slaktet, mens samme person ga god kritikk til bilde av en hund.(et bilde som var mat, uten liv, lyst eller mening)

Er det rart jeg elsker fotografering?

 

bare en liten avstikker! :-)

 

.... Tåler du ikke kritikk så får du bare la det være.

 

Jeg synes også det ble litt for store kontraster.. Kinnene er for lyse.

 

takk for det. klarer meg uten en linja med visvas ja, om du lurte på det. men klarer meg ikkje uten den fine feedbacken og tipsene som andre har gitt.

 

At jeg er alene om å se humoren i det over, så får det så være.

 

latterlig.. Du skal lete lenge etter en mer sarkastisk arrogant idiot. Jeg prøvde å rose bildet ditt, siden det er det eneste du aksepterer. Men dette er siste gang jeg poster i en av dine tråder...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...