Gå til innhold

mediaplayer liker ikke divx...


Anbefalte innlegg

Jeg får ikke spilt av divx filmer med windows media player... Enten, så kommer det bare lyd, og den påstår at det har oppstått en feil ved nedlasting av kodeket, eller så blir alt bare grønt og wmp lukker seg etter en 10-15 sek pga en uopprettelig error. Jeg kan derimot se alle disse filmene med DivX player, ikke noe problem der, bortsett fra at den har ikke noen spilleliste, noe som er svært nødvendig for min del...

[*]Hva kan jeg gjøre for å fikse dette?

[*]Hva er et bra alternativ til WMP? (Må ha spilleliste, +alle normale ting. Ikke på nivå med DivX player)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Last ned noe som heter Gspot! Den skjekker filen (filmen) og forteller deg hvilken codek du trenger. Du kan jo laste ned Nimo codec pack og tsunami sound codec pack så du er sikkert på at du har de fleste. Tar eg ikke feil så er det faktisk XviD du trenger.

 

Edit: du finner en del codec's på www.divx-digest.com :woot:

Lenke til kommentar

Å herregud for noen n00be svar...

Jeg har da selvfølgelig alle kodekene jeg trenger, og se her, en av mine favoritter:

Last ned noe som heter Gspot!!! Den skjekker filen (filmen) og forteller deg hvilken codek du trenger.

Skulle hatt en rofl smiley nå. :lol::lol::lol:

takk for ingenting!

Lenke til kommentar

>>"noen n00be svar"

 

newbie spørsmål fortjener newbie svar !

bare newbies kjører M$ SPYWARE som media player...

og lar den lage liste over alt som spilles.

 

resten bruker Zoomplayer eller annen software.

 

-hvor mye spywae innholder "media player" ?

putt inn 1000 mye mp3 i playlista til M$ media spyer. - se hvor lang tid den grubler på det...

Lenke til kommentar
Å herregud for noen n00be svar...

Jeg har da selvfølgelig alle kodekene jeg trenger, og se her, en av mine favoritter:

Last ned noe som heter Gspot!!! Den skjekker filen (filmen) og forteller deg hvilken codek du trenger.

Skulle hatt en rofl smiley nå. :lol::lol::lol:

takk for ingenting!

IDIOT! :grumpy:
Lenke til kommentar
Å herregud for noen n00be svar...

Jeg har da selvfølgelig alle kodekene jeg trenger, og se her, en av mine favoritter:

Last ned noe som heter Gspot!!! Den skjekker filen (filmen) og forteller deg hvilken codek du trenger.

Skulle hatt en rofl smiley nå. :lol::lol::lol:

takk for ingenting!

 

Bra du er takknemlig for at folk gidder å ta seg tid til å prøve å hjelpe deg. Er det noen som er n00b her så er det du!

 

[mobbing]

"Hah, klarer ikke engang å spille av DivX med WMP *mobbe* Hvor dom er du???"

[/mobbing]

Lenke til kommentar

veit ikkje om eg har lyst til å hjelpe deg.... brukar du WMP9??

 

bruk noko anna enn M$-produkt... alle avspillere kan spille av divx, sidan dei brukar codec'ene i maskina..

 

kva skal du med playlist for divx? slitsomt å reise seg mellom kvar film?? :-?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...