Gå til innhold

Emner på diskusjon.no i OT-Baren


zennox

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Ikke enda, men jeg lover på tro og ære at den tilstanden forulempes ikke litt senere ... :thumbup:

 

 

Man behøver faktisk ikke å røke noe som helst for å bli "høy". Alt ligger i ens egen bevissthet, og bruken av den!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Ja du får starte noen kvalitets emner da. Det foregår så lite her om dagan...

 

Man skal ha god teft for å kunne si i forkant hva som må til for at en tulletråd skal bli "god". Etter det jeg har erfart så virker det helt tilfeldig hvilke "idiotiske" problemstillinger som fenger nok mange til at det tar helt av.

 

Som et eksempel på en tråd som både var nok idiotisk, morsom, salig blanding av fakta og sludder, må bli den legendariske "Gulost vs Hvitost-diskusjonen.

 

:)

 

Edit: Etter min mening burde denne tråden flyttes til samfunnsdelen!

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Som et eksempel på en tråd som både var nok idiotisk, morsom, salig blanding av fakta og sludder, må bli den legendariske "Gulost vs Hvitost-diskusjonen.

Den tråden var/er episk. :)

 

Når det gjelder "søppelfaktoren" i OT-baren så synst jeg det er på det nivået det burde være. Ikke for mye, ikke for lite men akkurat passelig. Det eneste jeg ikke liker med OT-baren er at en del folk aldri klarer å begrunne sine svar (som ofte gjør en del poster fulstendig uintresant).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...