Gå til innhold

Trenger hjelp; stor vits for meg å kjøpe konsoll?


Anbefalte innlegg

heisan. sitter for øyeblikket på en helt ny pc som tar alt på high ...

untat crysis da...

 

dilemmaet kommer med at jeg har stor sans for gta serien og vil gjerne ha gta 4. probleme er i at det verken er annonsert om det kommer eller når.

 

trenger ikke hjelp om valget av konsoll. det er alt bestemt om jeg faktisk skal kjøpe.

 

men sitter her med valg kvalen om jeg ska bruke noen høvdinger på en konsoll, når jeg selv egentlig ikke har så mye penger, eller vente i forhåpning...

 

hva synes dere? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å kjøpe en konsoll kun for GTA IV er meningsløst synes nå jeg, hvis det er ingen andre spill som du ønsker på den aktuelle konsollen så heller vent til det kommer på PC. Selv om det ikke er annonsert så vil jeg tro det kommer, og da garantert i en utgave som har med ett eller annet ekstra.

 

Er det derimot en knippe andre spill på konsollen som du har lyst på så vil jeg anbefale investeringen, synes ikke GTA IV var godt nok til å rettferdiggjøre innkjøp av en konsoll (imho).

Lenke til kommentar

vil ikke starte flame war /fanboy fighting. men valget står mest på ps3 pga red ring of death. og metal gear solid. og ja. jeg vet xbox har mange MANGE gode spill. og at red ring of death ikke skjer med alle og at faktisk et få tall opplever det. men fortsat står jeg ved ps3

Lenke til kommentar

Xbox arcade er vel et billig alternativ hvis det så å si er bare for GTA 4 du ønsker en konsoll.

 

Om du derimot absolutt vil spille MGS4 så må du nok få deg en PS3. High end pc er gode greier, og selv elsker jeg pcen for strategispillene, men det er vel ingen hemmelighet at mesteparten av større produksjoner kommer ut på alle formater eller bare konsollene, ikke mange store produksjoner som lages kun for PC utenom online rpg og crysis.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Ja, kjøp konsoll.

 

Hør på disse titlene :

 

RPG - bioshock, mass effect, lost odyssey

Bil - forza 2, pgr 3 og 4

FPS - halo, perfect dark zero

Action - gears of war, crackdown, saints row, dead rising

Barnespill - Viva pinata

Party - scene It? Lights, Camera, Action, Fuzion Frenzy 2

 

M.M - alle jeg kommer på.

Dette er bare spill som allerede ligger ute på markedet ekslusivt for 360. Alle har scoret høyt i spillanmeldelser.

 

For å ikke nevne kommende spill da... som blir helt sinnsykt ;]

 

Konsollen passet fint inn hos meg, jeg var også PC-gutt før. TG og alt.

Endret av Slettet-uVTr2vDm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Alan wake, halo wars, gears of war 2, fable 2, splintercell-conviction, ninja gaiden 2, too human, left4dead, age of conan, the crossing, warhound.

 

Skal du ha flere?

Lenke til kommentar

Han sier at han står for PS3 og han vet at det finnes/kommer gode spill til 360 så dere trenger ikke å tvinge xbox 360 på ham :p

 

Gribben: Jeg var en skikkelig konsoll boy før men så gikk jeg over til PC men nå har jeg gått delvis tilbake til konsoll. Spiller på begge fordi gode spille finnes på alle 3, pc, ps3 og 360. Selv så kjøper jeg multiplatform + ekslusive spill til ps3 og kun ekslusive spill til 360. Pc fps og strategi.

Lykke til med valget, uansett hva du velger så får du mye moro med konsoll :thumbup:

Lenke til kommentar

Fordi jeg fortrekker Ps3 håndkontroller. Men til nå kan jeg ikke utale meg om forskjellene siden jeg ikke har så mange spill, GTA IV og fifa 08 er vel eneste multiplatform til ps3 siden jeg kjøpte ps3 i februar, 360 3 mnd etter launch.

Gjorde det samme med Ps2 og den gamle xbox før. Eneste multiplatform spill jeg spiller på xbox er burnout. Startet med burnout på xbox først, vet ikke hvorfor det ble slik :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm
Alan wake, halo wars, gears of war 2, fable 2, splintercell-conviction, ninja gaiden 2, too human, left4dead, age of conan, the crossing, warhound.

 

Skal du ha flere?

Gjerne

 

 

Theseis

Infinite Undiscovery

Huxley

Project Offset

 

Edit: er ikke så lett når trådstarter ikke sier hvilken konsoll han skal ha, da er det

jo ikke så lett å komme med ting som taler for at han skal gå til innkjøp.

 

(hvis jeg var helt på trynet)Så ville jeg skrevet noe sånn:

 

Er det ps3 du skal ha, så ville jeg sett på prisen i forhold til om du har bruk for en blurayspiller.

Er det 360 du skal ha, ville jeg kjøpt den NÅ, ettersom den er nesten gratis.

Endret av Slettet-uVTr2vDm
Lenke til kommentar

Han var interessert i ps3 for gta4 og metal gear står det lenger opp her. Metal gear ser du aldri på 360 og gta 4 får du på begge. I tillegg så hadde du sett deg ut noen eksklusive titler, så da regner jeg med at du har kunnskap nok til å velge den konsollen som passer best for deg. Ellers så er det noen fine tråder om 360 og ps3 i hver sine kategorier på forumet som du kan lese om du likevel føler deg usikker.

 

Hilsen en 360 eier som antakeligvis hadde kjøpt ps3 om han skulle tatt valget nå pga. blue ray, og at de fleste spill som int. meg kommer på begge konsollene.

Lenke til kommentar
Alan wake, halo wars, gears of war 2, fable 2, splintercell-conviction, ninja gaiden 2, too human, left4dead, age of conan, the crossing, warhound.

 

Skal du ha flere?

Gjerne

 

 

Theseis

Infinite Undiscovery

Huxley

Project Offset

 

Edit: er ikke så lett når trådstarter ikke sier hvilken konsoll han skal ha, da er det

jo ikke så lett å komme med ting som taler for at han skal gå til innkjøp.

 

(hvis jeg var helt på trynet)Så ville jeg skrevet noe sånn:

 

Er det ps3 du skal ha, så ville jeg sett på prisen i forhold til om du har bruk for en blurayspiller.

Er det 360 du skal ha, ville jeg kjøpt den NÅ, ettersom den er nesten gratis.

 

Han sa "trenger ikke hjelp om valget av konsoll. det er alt bestemt om jeg faktisk skal kjøpe." Og senere sa han at han står fast ved PS3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...