Gå til innhold

Refleksjon: En skribents beste venn


Anbefalte innlegg

Russ @ Lillestrøm VGS for the win! :w00t:

 

Jeg kan vel ikke annet enn å slenge meg på de andre her og si at du gjør en strålende jobb for HW. Jeg vil si at det er sånne som deg som gjør HW til det det er: en side med et litt grundigere fokus på Linux og andre temaer som særdeles få av de andre norske datasidene tar for seg på langt nær på samme gode og kvalitetspregede måte. Fortsett slik. :thumbup:

 

Mvh. en allmenn-elev på Lillestrøm. ;)

 

Ser ikke alltid så mye etter hvem forfatteren er, men synes alle artiklene på hw.no holder et høyt nivå.

Du gjør en også en flott jobb med å gjøre linux mere allmennkjent! :thumbs:

Hvis du leser en artikkel om Linux, er det nesten garantert Robin som har skrevet den. :p

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser ikke alltid så mye etter hvem forfatteren er, men synes alle artiklene på hw.no holder et høyt nivå.

Du gjør en også en flott jobb med å gjøre linux mere allmennkjent! :thumbs:

Hvis du leser en artikkel om Linux, er det nesten garantert Robin som har skrevet den. :p

 

Joda, han er vel i grunn den eneste jeg kjenner til, men mente det på mer generelt grunnlag :)

Lenke til kommentar

Artikler som omhandler noe annet enn Microsoft sitt elendige oppkok er alltid velkomment og som oftest er det du, Robin, som skriver dem. Godt skriver du også, selv om det av og til sniker seg inn litt særskriving (orddeling). ;) Veldig bra å kunne lese om det utvilsomt mest interessante operativsystemet og økosystemet rundt dette på Hardware.no.

 

Jeg gleder meg til et nytt år med velskrevne artikler om Linux-økosystemet! :)

Lenke til kommentar

Tja, "Skinney", det er du som er ansvarlig for at jeg har blitt bitt av Linux basillen på alvor. Lenge har jeg lekt med tanken, men etter flotte artikler og dypdefokus så det holder, har jeg blitt mer og mer overbevist om at fremtiden er (ikke bare trådløs), men også Linux vennlig..

 

Stå på og fortsett med de gode skrivene dine. Det setter vi pris på. Takk.

 

:)

Lenke til kommentar
Tja, "Skinney", det er du som er ansvarlig for at jeg har blitt bitt av Linux basillen på alvor. Lenge har jeg lekt med tanken, men etter flotte artikler og dypdefokus så det holder, har jeg blitt mer og mer overbevist om at fremtiden er (ikke bare trådløs), men også Linux vennlig..

 

Stå på og fortsett med de gode skrivene dine. Det setter vi pris på. Takk.

 

:)

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...