Gå til innhold

Prisantydning for 3x lvl 70


Anbefalte innlegg

problemet er at de fleste som shopper etter en ny char allerede vet hva de vil ha. "jeg skulle gjerne hatt en hunter" eller "en warlock" eller hva som helst. 3 for 1 er ofte en litt sånn "vel jeg fikk warlocken jeg ville ha, også to andre 70ies som jeg ikke helt vet hva jeg vil med.."

 

det kan være verd å vurdere å splitte kontoen i 3 og selge hver lvl 70 seperat.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jaok, innrømmer at jeg stte prisen lavt, men comfort, du var heldig med 1500 kr uten epic flying, men såklart hadde du full venge/t6 eller no så...men ja. folk gidder ikke farme penger, det er kjedelig, face it.

mye morsommere å farme honor. hadde jeg fått valget mellom en char med lvl 70 uten epic flying og full glad/eller noe annet pvp equip, eller en annen 70 med noen få epics og epic flying, ingen tvil om hva jeg hadde valgt, epic flying, og jeg lover at jeg deler det synspunktet med mange andre :p mye morsommere å farme ved å gjøre livet surt for hordes enn respawning qs/mobs.

Lenke til kommentar

Hm.

Må jo si jeg blir nysgjerrig.

Sitter på 70 Shaman, full lilla resto gear 2100 heal ubuffet, 200 mp5 ubuffet (uten watershield også ja) Fullt lilla Enhancement pve gear, (litt usikker på stats siden jeg sjelden bruker det) enhancementgear fra kara, ssc, tk, mgt, crafted) Epic flying med flere mounts (også drage og shattari skyguard flysak) Har også s1 og Vindicator elemental gear i banken. 375 LW (mange rare epic patterns) 375 skin..

 

70 Hunter, full lilla gear hun også, MYE gear i banken, alle Vindicator delene, noe vengeful og noe merciless. 375 enchanting, 375 herb.

Epic Flying med drage, og shattari flysak her også. Flere exalted mounts i banken. Komplett lilla PVE gear i banken.

 

70 Lock, blått og grønt (egentlig ganske crappy gear) Epic 60 horse fra DM, 375 Alchemy, 375 Skinning. (rollet skinning fordi jeg ikke orket å grinde skinn med resto shaman. Jeg bruker MYE skinn, så jeg valgte denne løsningen)

 

Har også et par twinks, med top gear. Og noen små alts som jeg ikke har fått slettet enda.

 

Samlet har kontoen ca 16 000 gull, på PVP server, aldri transferet/skiftet navn eller fått warnings.

 

Verdt noe, eller skal jeg legge den i en skuff hvis Conan blir så bra som jeg håper

 

Edit: Glemte å si at jeg har alle cd'er og alt er som nytt. stått i hylla siden jeg åpnet de første gang.

Endret av beerlover
Lenke til kommentar

Haha, må si jeg ikke har noen intensjoner om å selge eller slutte, men jeg tror jeg kunne fått en relativt koselig sum for denne. :D

 

Tauren druid

Healing: 2050 healing, 650 spirit (Hvilket betyr shitloads med mana regen raidbuffet, ~830 spirit. (450mp/5 while casting, fullt raidbuffet)) T5/SSC/Hyjal/BT gear generelt.

Feral: 4x T4, 16k hp i bear, 34k armor, 34-35% dodge, 2100Ap.

Balance: Nei.

Epic Flying Form

Exalted med en del factions, inkludert shattered sun.

375 enchanting/Alchemy (35agi, executioner) (Alle flasks/Elixir master)

 

 

Tauren hunter med nesten full ep0x (Karazhan style. Sunfury bow, 3xT4.)

Normal flying mount, ingen professions.

 

Undead warrior med lololwelfare epix. S1 stuff, og random blues. Littegrann fra Karazhan. Dårlig geara generelt, imo. (Har spart en del gear fra level 60 som ligger i banken. MC/BWL stuff :D )

Epic flying mount, lal. Mining/Herbalism.

 

4k gull, sånn ca.

 

3x chars over level 30.

Endret av Knofle
Lenke til kommentar

Betaler folk mest for gear, eller mange chars?

 

F.eks en kompis av meg har en account med 2 70s med dritbra gear. Masse BT epics, og beste pvputstyr til begge to, mens jeg nærmer meg 7 70s med rimelig crappy gear på alle. (Bare levlegear, og noen pvp-epics...)

 

Hvem ville fått mest for kontoen?

 

Ikke noe av det skal selges, men vi hadde en diskusjon om det, og lurer på hva dere mener...

 

 

Jeg mener at min konto vil være verdt mer, siden vi nærmer oss wotlk, og etter det vil ikke gear ha noe å si uansett^^

Lenke til kommentar
Betaler folk mest for gear, eller mange chars?

 

F.eks en kompis av meg har en account med 2 70s med dritbra gear. Masse BT epics, og beste pvputstyr til begge to, mens jeg nærmer meg 7 70s med rimelig crappy gear på alle. (Bare levlegear, og noen pvp-epics...)

 

Hvem ville fått mest for kontoen?

 

Ikke noe av det skal selges, men vi hadde en diskusjon om det, og lurer på hva dere mener...

 

Jeg mener at min konto vil være verdt mer, siden vi nærmer oss wotlk, og etter det vil ikke gear ha noe å si uansett^^

 

Det der er ikke bare positivt. Men også ganske negativt, tenk på den som kjøper som må levle alle til 80 for å få en svinbra sum for den. Sånn sett er hans gear bedre. Siden jeg tror det gearet han har blir å vare en stund i Wotlk.

Lenke til kommentar
Nax items varte ganske lenge da, på det første asiatiske illidan-killet, hadde en del fortsatt tier3 gear.

 

Det var vel meir fordi at dei ikkje gadd innom alt på veien.

Asiater har det alltid så travelt ;)

 

Eg føler likevel at det meste blei bedre ganske fort. Men så hadde eg ikkje tier items heller.

Lenke til kommentar

Har selv probelemer med å få erstatta en del av level 60 healing utstyret mitt, som aq20-quest-necken (ossiran-questitemet), Gloves of Dark Widom (også fra aq20) og Truefaith Vestments. Brukte også tier2 ganske lenge.

 

Shadow gear var det derimot veldig lett å få erstatta tidlig i tbc.

Lenke til kommentar

Hvor mye er en konto med 70 undead male mage, 70 tauren male druid, 70 Human female warrior og en 57 blood elf female hunter verdt?

 

Magen har full vengeful med silk gear(dvs critt gear)dette er inkludert staff og shoulders + rundt 3k arena points. Magen har full spellfire, spellstrike, boots of blasting, Icoon of the silver crescent, The lightning capasitator. i pve vil dette tilsi noe over 1000+ fire dmg,spell hit cappa, og litt over 20% fra gear.

 

Druiden er en PvP alt som løper rundt med rundt med 347 resilience og 1300+healing med 2 min trinket. Gearet består en blanding av honored og honor gear anywho linken er herhttp://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Haomarush&n=Winnie

 

Warrioren består av blues og levle gear + Thunder og PvP bracers

 

Huntern er vel som alle andre 57 huntere...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...