Gå til innhold

Ny bærbar pc !

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg har valgt å gå over fra stasjonær til bærbar nå for å prøve det.

Kan dere anbefale noen bærbare spill PC-er fra 10-14 000,-?

Jeg skal nok begynne med Age of Conan og det hadde vært fint om jeg kunne ha kjørt det på middels nivå eller mer.

Forresten det er min første tråd her på hardware!=D

Denne har jeg sett på foreløpig og den virker jo ganske god, holder den i massevis med gtx kortet?

http://www.multicom.no/SystemConfigurator....q=st%3a10544828

Kom gjerne med flere forslag! Det trenger jeg:D

Hilsen Gamer93

Endret av Gamer93
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Søk.

Dette er nok et av de mest stilte spørsmålene på forumet i disse dager. Det er lurt å se seg litt rundt og sette seg inn i markedet før man spør. Angående maskinkravene til AoC så har disse blitt diskutert mye, og hvis du ser på en del av postene i linken over vil du nok få mer enn nok informasjon til å gjøre et fornuftig kjøp. Lykke til!

EDIT: Bare et lite tips så du ikke gjør noe dumt; nei den pcen der er ikke bra nok til å kjøre AoC med høye grafikkinnstillinger. Det ville ikke overraske meg om den vil slite med å kjøre spillet tilfredsstillende med alle innstillinger satt lavest. Stikkordet her er skjermkort, men dette vil du fort lære mer om hvis du følger rådet mitt over.

EDIT2: Velkommen til hw.no! Det holdt jeg på å glemme ;)

Endret av Longboard
Skrevet

For 10-12 høvdinger så kan du glemme Aoc på max. Men et godt alternativ for å dra dette spillet veldig godt, muligens på fullt er Multicom Kunshan M570 selges på (www.multicom.no)sett denne opp med 8800gtx kort. blir et par laken ekstra men da kan du fryde deg med vakre omgivelser og heftig slakting :yes:

Dette kortet alene yter bedre en 8700gt i sli, og er noe av det råeste du kan få tak i. Og da til en "billig" penge.

Ingen over, ingen vedsiden hvis du da ikke vil bla opp tett oppunder 20 laken..

Skrevet

HVIS du har tenkt til og kjøpe Multicommen, så skal jeg kanskje kjøpe den til helgen. da kan du evt. spørre meg spørsmål angående den.

OT: tror ej ar du får spillt AoC på den.

Skrevet

Bare hyggelig:) ingen problem med aoc på den maskinen. Det kan jeg love deg. En kammerat beta testet aoc på et betydlig dårligere 3d kort på en macbok pro. Og han dro spillet greit. Og det er ingen fullbloods gamer maskin i forhold. Og etter det jeg har sett så gleder jeg meg sykt til spillet!:) Har leitet lenge etter et godt kjøp for ferie pengene mine. Og jeg kommer alltid tilbake til det samme, multicom gir mest for pengene! Er en sånn jeg skal ha! Hadde vært fint hvis dere kunne lagt ut en post om hvordan dere likte laptopen, eventuelt leverings tid osv:) siden dere sitter på pengene jeg mangler før neste måned;)

Mvh Dennis

Skrevet
Bare hyggelig:) ingen problem med aoc på den maskinen. Det kan jeg love deg. En kammerat beta testet aoc på et betydlig dårligere 3d kort på en macbok pro. Og han dro spillet greit. Og det er ingen fullbloods gamer maskin i forhold. Og etter det jeg har sett så gleder jeg meg sykt til spillet!:) Har leitet lenge etter et godt kjøp for ferie pengene mine. Og jeg kommer alltid tilbake til det samme, multicom gir mest for pengene! Er en sånn jeg skal ha! Hadde vært fint hvis dere kunne lagt ut en post om hvordan dere likte laptopen, eventuelt leverings tid osv:) siden dere sitter på pengene jeg mangler før neste måned;)

Mvh Dennis

Okei :D

Men jeg er veldig usikker nå på om jeg skal kjøpe meg stasjonær: http://www.komplett.no/k/config.aspx?ConfigSystemId=10238

eller den multicom PC-en.

Har hørt at mange sier du får så mye bedre spillopplevelse med stasjonær og at de er mye kraftigere osv. Hva er da fordelene med bærbar pc-er untatt deres mobile egenskaper(Sannsynligvis ingen andre spesiele egenskaper)?

Skrevet

Vel det har jo sine fordeler med stasjonær, ikke minst hva du får ytelses messig til samme prisen, og lettere oppgraderinger av utstyr som blir udatert. Men nå som du har gode tilganger til tråløse nettverk og gode oppkoblinger på lcd tv'er, så er jo laptops helt konge. Ihvertfall for meg, hjemme har jeg en 42" hd tv som skriker etter å bli spillt på. Deretter hvis du skal på lan med venner, eller sitte hos en kompis å linke. ikke noe stress å få med seg. Nå veit jeg ikke hvor gammel du er men for eksempel når du skal inn i militæret eller kanskje studere langt hjemme fra.. Du kan spille Aoc når du kjeder deg. Se filmer på Tog/fly osv. Er jo så allright å kunne ha noe å gjøre når du skal slå ihjel tiden :D , men jeg kan ikke sitte å si hva som blir best for deg. Men å spille hjemme alene på rommet sitt eller drasse rundt på et stort kabinet med skjerm og diverse tilbehør, den tiden er over for mitt vedkommende:) nå som vi har så gode bærbare!

Skrevet

Å hvor digg er det ikke å krype opp i en deilig varm seng, når vinteren trer til igjen.. ligge under dyna å kjøre igang aoc! Sovne til lyden av fossefall å ridende hester! hmff alså etter maddamen har fått sitt da^^ å har sovnet. Det høres ihvertfall deilig ut i mine ører :tease:

ps. uten å høres for nerd ut da! skal jo være morsomt å sitte på hw forumet! akkurat laget meg konto her selv

mvh Dennis

Skrevet (endret)
Sovne til lyden av fossefall å ridende hester!

haha :D

Joda, når jeg tenker meg om så ville det vært kos med en ordentlig bærbar gaming PC.

Hvor lang ''levetid'' har så denne multicommen? Når går delene ut på dato for å si d slik, hehe.

BTW! la merke til en ting.

Er ikke operativsystemet inkludert i prisen på multicommen?

http://www.multicom.no/SystemConfigurator....28%3bc%3a100560

Endret av Gamer93

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...