Gå til innhold

Gamesmix?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aaah, jeg ville ikke venta det i den nærmeste fremtid. Det tok 2 uker før jeg fikk spillet jeg bestilte fra dem. Kan hende de har skjerpa seg da...

Bestilte du noe som er vært å vente på?

Skrevet

Av erfaring er de seeeeine. (Håper ikke jeg overdriver for mye) Men den som venter på noe godt, kan vente litt? ;)

Skrevet

Fikk RtR 2-3 dager etter utgivelse jeg.. det snedige med gamesmix er jo at man slipper å hente det på posten, spillet kommer i postkassa med regninga..

Skrevet

Øh, hvilken nettbutikker mangler den snedigheten? Jeg har da aldri fått tilsendt spill som jeg må hente på posten....ikke i løpet av de siste 3-4 årene i det minste :roll:

Skrevet

Jeg har fått alt jeg har bestilt derfra veldig tidlig, bestilte feks Dark Age of Camelot med Shrouded Isles for litt siden, fikk det 2-3 dager etterpå. Mens så fant jeg ut at det var en feil med spillet, så sendte de meg nytt, det tok ca 2 dager. Bra Gamesmix! Veldig bra :)

Skrevet

min kjære bestilte monkeyisland til PS2 for en haug med tid siden, var vel i starten av januar, hun fikk bekrefta bestillinga og siden har hun ikke hørt noen ting... hmm...

Skrevet

Jeg synest det er en bra side men leveringen tar ca. 2 uker

dvdstrax.com derimot bestlte jeg og min kompis i januar to spill,venter fremdeles!

Skrevet

Hva er det jeg hører?er de treige?

Har bestillt CM4 der nå,det kan da ikke ta opp til 14 dager før det er i posten vel....? :cry:

(avbestiller) :grumpy:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...