Gå til innhold

kontanter inn på konto i skandiabanken?


dabear

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

I anledning min bursdag, har jeg fått en del kontanter som jeg ønsker å sette inn på kontoen min i skandiabanken. Problemet er at jeg ikka aner hvordan jeg går fram for å gjøre dette, de er tross alt nettbaserte. Tips?

Endret av dabear
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

gå til en Nordea/DnbNor/PostBanken/Fokus/Storebrand filial og fyll ut en giro, betal kontant over skranke, koster deg mellom 50-70 kr avhengig av hvor du går.

 

Eller

 

Opprett en konto i din lokal bank, uten nettbank, uten kort , bare en vanlig konto, og sett inn pengene der.

Lenke til kommentar
Hehe, takker. Det var det jeg frykta, at bankene tar gebyrer for dette :/.

 

ikke for å virke frekk eller noe sånt, men det er tross alt du som har valgt å ha en internett-basert bank, hvorfor skulle noen av bankene gjøre dette gratis for deg når du ikke er kunde der ?

Lenke til kommentar
Det enkelste og billigste er vel å gi kontantene til foreldrene dine, og så få de til å overføre penger fra sin konto til din konto i skandiabanken. Burde vel gå greit med mindre det er voldsomt mye penger da.

 

Beløp spiller liten rolle når vi ikke snakker flere millioner. Dette er en metode jeg ofte har brukt, det er greit gi pengene til foreldre for de bruker cash mye mer enn i mitt tilfelle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...