Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

lav km på dodge caliber til salgs?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det lav kmstand når bilen har rulla 30k km på et år?

 

Hehe, tenkte akkurat det samme. Ser ikke noe uvanlig i kilometerstanden på disse bilene.

 

Skjønte heller ikke dette her. Var ingenting som var unormalt her for 2007 modeller?

 

Men det er uansett ikke biler laget for langturer. Er jo tross alt små billigbiler.

Lenke til kommentar

De veier rundt 1350kg avhengig av motor+utstyr og er definitivt ikke registrert som noen lastebil. Synes det ikke er så rart at det totalt står kun 17 biler tilsalgs.. Forøvrig har 5 av dem har gått over 30.000km siden 2007 (2007 modeller).

 

Er vel ikke rart at folk selger biler heller. Kan være at disse 17 har byttet over til større biler.. eller kanskje sportsbiler.. Eller noen trenger kanskje en varebil? Så jeg skjønner ikke helt greia med førsteposten...

Lenke til kommentar

Leg lurte bare pga jeg skulle kjøpe en slik da jeg så at butikken hadde 9 biler inne som kunder hadde byttet inn til noe annet etter å ha eid bilen i under ett år og de byttet ikke til noen større bil bare annet merke. Fikk meg til å lure på kvaliteten om dem angret.

Disse annonsene har ligget der i 1 år , bare oppdatert men samme bilen.

Lenke til kommentar

Jeg kan uansett avkrefte at det er ræva kvalitet som har gjort det.

 

Motoren i disse bilene er en Volkswagen 2.0 common rail diesel som er ganske godt utprøvd.

 

Chrysler/Jeep/Dodge har jo også økt salget betraktlig fra tidliger år også.

Lenke til kommentar

Men ikke i Norge!

 

I Norge ble det solgt ca. 800 Chrysler/Jeep/Dodge i 2006

I 2007 ble det solgt 1400, så det snakk om en økning på nesten 70%.

 

De er ihvertfall på offensiven, kan jo også legge til at det er et eller annet Dodge arrangement i Oslo for tiden, var hauger av den nye Dodge Journey (med nederlanske skilt) på veien her om dagen og på Karl Johan.

Lenke til kommentar
Er ikke det at regjeringen tar de som liten lastebil ellernoe?

 

Dette er en bil som er litt større enn en VW Golf!!

Er den det med sine 1425 kilo og 4 meter?

 

En kjapp sammenligning av tekniske data forteller meg at denne er 10 cm lengre, 20 kg tyngre en anelse bredere og litt høyere enn Nissan QumQuat. Dodge Caliber er en liten bil, og regjeringen tar den ikke som en liten lastebil.

Endret av gorber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...