Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Plomberinger Peugeot Speedfight 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var ikke det han spurte om.

Hvordan vet du at han ikke kjører på bane?

 

Det er i ei i potta, så mener jeg det skal være en i variatoren, men er ikke sikker.. På andre mopeder er det en ring der, minner om sånn man har på fingern.. Men mener å ha lest at det er en skive på Speedfight2.

Endret av !Butthead!
Lenke til kommentar
Det var ikke det han spurte om.

Hvordan vet du at han ikke kjører på bane?

 

Det er i ei i potta, så mener jeg det skal være en i variatoren, men er ikke sikker.. På andre mopeder er det en ring der, minner om sånn man har på fingern.. Men mener å ha lest at det er en skive på Speedfight2.

 

 

Okei. Har hørt noen rykter om at det kan sitte noe påluftinnsuget, noen som vet noe om det ??

Men takk for svar.

Lenke til kommentar

Det er mulig det er en slags plombe der ja..

Forresten, mener du på luftfilteret eller selve innsuget?

Hvis på luftfilteret, så er det kanskje snevret igjen hullet med noe silikon lignende greier, men hvis det er, bør du ikke ta vekk alt da vil den få for mye luft, noe som er dårlig.

 

Husk å dyse opp hvis du gjør noe!

Lenke til kommentar

plombering på variator. En ring man kan fjerne. Det beste er å skifte til en litt større variator. Det får du på speedoptions. Skal være en insnevring på potta man å kan fjerne. I luftinntaket kan man sette på en carbon reed valve for litt kjappere respons.

Har en buxy og de skal være relativt lik

Lenke til kommentar

Det er mulig det er en slags plombe der ja..

Forresten, mener du på luftfilteret eller selve innsuget?

Hvis på luftfilteret, så er det kanskje snevret igjen hullet med noe silikon lignende greier, men hvis det er, bør du ikke ta vekk alt da vil den få for mye luft, noe som er dårlig.

 

Husk å dyse opp hvis du gjør noe!

[/quote

 

 

Jeg er ikke helt sikker på om det er innsuget eller luftfilteret.

 

Hvis jeg tar ut skiva fra variatoren, og fjerner det som er i potta, vil det være nødvendig å dyse opp da?

Og hvordan gjør man det ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...